Goedemiddag, ik heb een tijdje terug mijn abonnement nog eens bekeken en zag dat ik nog betaalde voor Digitenne. Dat heb ik meteen opgezegd omdat ik dit jaren geleden eens heb aangeschaft voor mijn dochter. Maar zij gebruikt dit inmiddels ook al jaren niet meer en het kastje is wellicht bij de verhuizingen die ze de afgelopen jaren heeft gemaakt, verdwenen (werd toch niet meer gebruikt). Mijn vraag is nu wat ik moet doen, ik krijg namelijk herinneringen dat ik het oude kastje moet opsturen maar ik heb het niet meer in bezit.Â
Alvast vriendelijk bedankt!
Jos (ook KPN)
Â
Admin: topic samengevoegd met bestaand topicÂ
Hallo @JRij ,
Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.
Hallo @JRijÂ
Jos (ook KPN)
Betekent dit dat jij een medewerker van KPN bent??Â
Moet je dan binnen een klantenforum hier een vraag stellen als KPN-medewerker???
Daar zijn binnen KPN toch kortere lijntjes voor, dunkt me??
Of lees/zie ik iets verkeerd?
Â
Hi @JRij, welkom bij onze community.Â
Het kan gebeuren en over het algemeen zijn we vergevingsgezind in dit soort gevallen, mocht dit niet om de 3 maanden gebeuren natuurlijk. Mijn advies is om een terugbelafspraak in te plannen met ons of om contact op te nemen via Facebook of X. Dan kan een collega gelijk je gegevens erbij pakken en dit verwerken.Â
Â
Hallo @JRijÂ
Jos (ook KPN)
Betekent dit dat jij een medewerker van KPN bent??Â
Moet je dan binnen een klantenforum hier een vraag stellen als KPN-medewerker???
Daar zijn binnen KPN toch kortere lijntjes voor, dunkt me??
Of lees/zie ik iets verkeerd?
Dit maakt op zich niets uit. Ook een collega is een klant van ons en dient de reguliere kanalen te gebruiken. Sterker nog, hier zijn best strenge regels voor intern, dit is dus zeker de juiste manier.Â