Skip to main content

Wil je jouw afstandsbediening instellen of de laatste factuur van je mobiele abonnement bekijken? Veel zaken zoals deze regel je gemakkelijk zelf. Soms wil je een medewerker spreken. Dan staan we voor je klaar! We bieden verschillende manieren om een oplossing te vinden. Waar je het beste terecht kunt, ligt helemaal aan jouw vraag. 

 

Waar kan ik terecht met mijn vraag?

Heb je een vraag over jouw abonnement of product? Je kunt op verschillende plekken terecht. Wist je al dat je heel veel dingen makkelijk zelf kunt regelen? Vind snel en eenvoudig je antwoord via de volgende opties:

Regel alles met onze MijnKPN app

In de MijnKPN app beheer je abonnementen, krijg inzicht in je kosten en vind eenvoudig hulp en antwoorden op jouw vragen. Via de Hulp-tab navigeer je gemakkelijk naar de juiste oplossing.
 

Bezoek onze Kennisbank

In onze Kennisbank vind je uitgebreide artikelen over Internet en TV, maar ook over wifi, facturen, mobiel en nog meer.
 

Product Updates

In onze Product Updates lees je het laatste nieuws over al onze updates; voor modems, KPN TV+, tv-ontvangers en zelfs bijvoorbeeld SuperWifi.

 

Stuur een bericht via Facebook of X

Je kunt ons ook een bericht sturen via social media. Je vindt ons op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht naar ons toe en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

 

Stel je vraag in de Community

Maak een eigen topic aan: Word geholpen door andere klanten. Jouw vraag is ongetwijfeld al een keer eerder gesteld.

Ben je nieuw in de Community? Welkom, hier lees je hoe het werkt!


Wil je dat KPN met je meekijkt?

De community is vooral voor klant-helpt-klant. Heb je persoonlijke hulp van KPN nodig? Maak dan via onze website een belafspraak. Dat doe je in een chatgesprek met Dot, onze digitale assistent.

Stel je vraag aan Dot

Vertel wat je vraag is en kies wanneer wij je kunnen bellen: zo snel mogelijk of op een later moment, net wat jou het beste uitkomt. We hebben je informatie dan al klaarstaan. Zo hoef je niet door een menu, maar krijg je meteen een medewerker aan de lijn die weet waar je over belt. Handig, toch?

Start een chatgesprek met Dot

 

We hopen dat we je hiermee op weg hebben geholpen, en dat jij snel antwoord op je vraag hebt gevonden!

L.s  Na eerdere gedane melding hierover wil ik nogmaals onder uw aandacht brengen dat mijn telefoonnummer misbruikt wordt door onbekende. Ik word regelmatig gebeld door onbekenden die mij terug bellen omdat ze van mij een bericht gemist hebben. Ik heb hen n ooit gebeld. Ik wil u verzoeken om te onderzoeken en maatregelen te nemen om dit misbruik te voorkomen. Hopende op een spoedige afhandeling en antwoord,


Reageer