Skip to main content
Beantwoord

E-mail nieuwe Outlook kan geen verbinding maken

  • 6 September 2024
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Goeden avond,

weet iemand de oplossing om KPN mail weer via Oulook te krijgen ?

ik kon tot voor kort nog terug schakelen naar de oude versie maar dat hebben ze nu geblokt zodat ik (iedereen) de nieuwe versie moet gebruiken .

de instelingen zoals KPN aangeeft werken niet  krijg dan steeds de melding aanmelden mislukt 

er is iets fout gegaan mogelijk heeft u een app-wachtwoord nodig.???

 

wie weet hier iets mee te doen

Hallo @Chris Ravenstijn 

 

Het beste is naar mijn idee om het nieuwe outlook niet te gaan gebruiken, het is een inbreuk op je privacy omdat het alles opslaat in de cloud bij Microsoft, dus je inloggegevens en al je mail en op de koop toe krijg je ook nog eens allerlei spam voorgeschoteld.

Je kan beter iets als Thunderbird gaan gebruiken, je kan daarmee ook automatisch je KPN agenda en contacten koppelen met de KPN mail server.

Je kan het hier downloaden: https://www.thunderbird.net/nl/


Ha @Chris Ravenstijn, welkom! Is het inmiddels gelukt om in te loggen met je KPN gegevens? Daarnaast kĂ¡n je inderdaad overwegen om een ander programma te gebruiken, maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze. Ook zou je gebruik kunnen maken van de KPN Webmail. 

Ik zie dat mijn collega Erik ook gereageerd heeft op jouw vraag die je in een ander topic hebt gesteld. Helaas valt er niet zoveel aan te doen 😞.

 


Dank voor je reactie Marcia,

En nee nog steeds geen oplossing voor dit probleem (jammerlijk)

Mijn Hosting2go provider heeft het wel kunnen oplossen voor mijn zakelijke mails dus er is wel iets mogelijk denk ik zo.

 

En nee ik wil alles bij elkaar houden zodat ik niet 3a4 verschillende programma's moet openen.  


Reageer