Skip to main content

hoi allemaal , ik heb inmiddels ook de code binnen gekregen. wilde de tv wijzigen in een groter model met bijbetaling .

sidekicks of hoe ze ook heten , samsung en kan laten helaas niks meer horen ben nu 2 weken verder , de ene zegt ja collega heeftgebeld maar helaas , kan laat ook niets horen en als je zelf belt moet een andere collega de zaak bekijken ….. wat een teleurstellende bedrijven allemaal , eerst binnen halen daarna kun je de boom in .

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kon je de tv wijzigen in een groter model met bijbetaling? Die optie had ik niet

Ja je kon groter formaat nemen 50

inch was bijvoorbeeld € 199 

Google maar eens het is de actie van nov dec 

• 43-inch Samsung TV t.w.v. €499,- gratis (€0,01 betalen ter verificatie)
  • 50-inch Samsung TV t.w.v. €699 voor €199
  • 55-inch Samsung TV t.w.v. €1199 voor €399
  • 65-inch Samsung TV t.w.v. €1499 voor €599

ik weet eigenlijk niet waarom iedereen zo gek ik op die samsung tv bij kpn , ik ben eigenlijk alles helemaal zat

KPN  en Samsung er is er niet 1 die helpt .ben al 18 dagen bezig een tv te bestellen met een code die niet klopt , bij bellen van service kan zit er iemand die denkt dat je seniel bent en bij samsung is degene die je een mail stuurt ff in vergadering of het antwoord is dat er een storing is , dan duurt dit denk ik al 18 dagen .

ik denk dat ik gewoon ff op ga zeggen bij KPN . afschepen en af blaffen is niet heel moeilijk maar na 18 dagen en de nodige apps bellen en mail is het klaar , wat een slecht bedrijf dat KPN

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Ho ​@Jacqueline2510 . 

Wat een teleurstelling dat je al twee weken wacht en dat de communicatie niet soepel verloopt. Dat klinkt frustrerend, zeker als je probeert om iets eenvoudigs als een upgrade te regelen. Gaat het om deze actie? https://www.kpn.com/samsungtv  ?

Helaas kunnen wij vanuit de KPN Community hier niet zoveel in betekenen. De afhandeling verloopt via Samsung/sidekix . Ik zou toch weer proberen om opnieuw contact te zoeken. 

Ja het gaat idd om die actie ! Helaas wel

jammer dat als kpn een actie doet hier niet veel mee kan als het fout gaat maar al 3 weken en nog geen reactie waar ik wat mee kan ! 
ook kun je upgraden naar groter model ook hiervoor zie ik het somber in ! Eigenlijk ben ik klaar met kpn 

Dat is jammer om te lezen, ​@Jacqueline2510 .   Wat is het laatste berichtje wat je hierover ontvangen hebt? Is het formaat was jij graag wil nog wel op voorraad? (helaas kan ik dus niet meekijken in die communicatie) 

Reageer