Skip to main content

Beste kpn, 

na meerdere mailtje waarop jullie niet reageren, doe ik het uit wanhoop maar zo. 

Wij zijn geëmigreerd naar Bonaire en ik heb bij jullie alles opgezegd. Ik heb mijn contract gemaild, het geld dat openstond voor mijn telefoon betaald en ik krijg geen enkele reactie van jullie. Alleen ons huisabbonement is opgezegd. 
maar twee mobiele abbonementen niet. En ik hoor helemaal niks van jullie.

kpn, hoe kan ik mijn mobiele abbonementen opzeggen als jullie geen reactie geven?? Ik hoor het graag. Ik betaal nu voor niks elke maand aan jullie, want ik maak nergens meer gebruik van. 

Je kunt contact met KPN opnemen via X, Facebook of +31612001200 @DaantjeV 

Hi @DaantjeV, wat tof dat jullie geëmigreerd zijn naar Bonaire! Mijn moeder woont al een aantal jaar op Aruba, prachtig is het er :)

Alleen jammer dat het opzeggen van je abonnementen zo stroef verloopt. Ik hoop dat je intussen contact hebt gehad via een van de opties die @JanD hierboven noemde. Via dit forum kunnen we helaas geen abonnementen opzeggen. Ik hoop dat je er via Facebook of X snel uit bent, zodat het allemaal weer klopt.

Ik wens jullie veel geluk en succes op Bonaire!

Ik heb inmiddels contact gehad via Facebook en m’n contract opnieuw opgezegd. En weer geen reactie!! 

Dat is niet de bedoeling @DaantjeV. Is het nog gelukt om contact te krijgen via Facebook en de opzegging verder te bespreken en in orde te maken? 

Hallo, ik heb een aantal keer contact gehad via Facebook met jullie. Maar vanuit daar kunnen ze niet opzeggen. Dus moest ik dat weer via de mail van opzeggen doen. En daarop krijg ik weer geen enkele reactie. Opzeggen lukt dus gewoon niet. Het is echt een groot drama bij jullie om iets op te zeggen. Afsluiten is zo gedaan. Maar als er geen reactie komt, gaat afsluiten nooit lukken. 

Dat moet niet @DaantjeV. Zeker in deze situatie hoor je gewoon te kunnen opzeggen natuurlijk. 

Ik kan ze zelf helaas niet voor je stopzetten, maar ik wil even verder kijken naar wat ik voor je kan doen. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in met de bij ons bekende adresgegevens, klantnummer(s), naam van de contractant, geboortedatum, bij ons bekende laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en de mobiele nummers waar het om gaat? In je forumprofiel zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator, dus daar staan ze veilig.

Geef je me daarna hier een seintje? Dan weet ik dat je ze ingevuld hebt. 

Hoi, ik heb het ingevuld! 
Hopelijk kun je hier verder mee. 
mvg Danitsja Verhoeven 

@DaantjeV Dankjewel: ik zie wel een aantal gegevens staan, maar nog niet alles. Kan je bij persoonlijke opmerkingen nog uitbreiden om welke mobiele abonnementen en nummers het gaat? Als ze op verschillende gegevens staan, kan je de naam/geboortedatum etc dan toevoegen? En de laatste cijfers van het bij ons bekende IBAN heb ik nog nodig. Deze gegevens hebben we nodig ter verificatie.

Ik heb m aangepast! 

Dankjewel! Ik heb een verzoek voor je ingediend om het abonnement alsnog op te zeggen @DaantjeV, aangezien ik het zelf helaas niet kan doen. Ik hoop dat 't nu snel geregeld is.

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Dan krijg ik bovenstaande melding. 
Dat nummer gebruik ik niet meer aangezien ik nu een lokaal nummer is Bonaire heb en mijn telefoon heb omgezet. Ik kan daar dus niet op gebeld worden. Daarbij is het hier 6 uur vroeger dan in Nederland.
Is er een andere mogelijkheid dan dit? 

Ik snap het hele gedoe rondom een abonnement opzeggen sowieso niet. De telefoon is afbetaald, ik heb mijn werkcontract zoals gevraagd opgestuurd en dan nog kan er niks stopgezet worden. 

iets afsluiten is bij jullie in 10 minuten gebeurd. 
mvg Danitsja Verhoeven 

@DaantjeV Ik begrijp je, het lastige is alleen dat we zoals aangegeven geen opzeggingen hier via de community kunnen doen. Dat kan gewoonlijk alleen telefonisch. Vandaar deze melding die ik voor je aangemaakt heb. 

Ik kan kijken of ik er een extra verzoek bij kan zetten, of het per e-mail afgehandeld kan worden. Of heb je eventueel een ander telefoonnummer waarop je bereikbaar bent, dat ik erbij kan vermelden? 

Ik heb net een melding gehad dat een van beide abonnementen is opgezegd.

ik wil graag die van mij man afbetalen. Hoe regel ik dat? Ik wil graag de rekening die ik kan betalen. 

groet, 

Danitsja Verhoeven 

Dingen als aflossen kan enkel telefonisch geregeld worden. Dus vanuit het buitenland op +316 1200 1200. Via die weg helpt onze factuurafdeling je verder. We kunnen hier niet de juiste verificatie doen, waardoor we dit via deze weg niet voor je kunnen regelen.

Ik heb net het resterende bedrag afgelost. Gewoon online aangevraagd en een link gekregen. 
maar bedankt! Ik probeer de rest verder zelf te regelen 

Beste kpn, ik heb eindelijk mijn abonnementen op kunnen zeggen. Ik kreeg een mail dat een betaling elkaar gekruist had en dat ik de rekening kon storneren. Gedaan.

Nu krijg ik een mail dat ik ben aangemeld bij stichting Preventel door kpn. 
kunnen jullie mij zsm uitleggen hoe dit zit??? 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Hi Danitsja, ik kan me voorstellen dat dat onverwacht kwam. 

Als ik je gegevens opzoek, zie ik inderdaad dat de factuur van oktober open staat. Verder zie ik ook een notitie in ons systeem van begin oktober, dat met je besproken is dat de vergoeding aangemaakt is, maar volgende maand verrekend wordt. Dat betekent dat de huidige factuur van oktober wel betaald moet worden, omdat deze anders open blijft staan. Dat geeft problemen, want dan is er een achterstallige betaling.

Ik raad je aan om de openstaande factuur te betalen. De vergoeding staat op de aankomende factuur, zodat daarmee alles weer is rechtgezet. 

Als je toch nog verdere vragen hebt, dan raad ik je aan om onze klantenservice te bellen of om een terugbelafspraak te maken via Dot, onze digitale assistent. Via die weg kan onze factuurafdeling je verdere vragen beantwoorden.

Reageer