Skip to main content

Ik heb al sinds jaren een abo bij KPN.

Nu gaan we volgend jaar verhuizen, dus onderzoek gedaan naar de mogelijkheden op ons nieuwe adres. Tot mijn verbazing biedt KPN abo’s die vele euro’s per maand goedkoper zijn voor nieuwe klanten. (rekening houdende met de korting eerste perioden)

Echter kan ik nu niet dat abo kiezen omdat ik als vaste klant van KPN, blijkbaar vastzit aan mijn huidige abonnement. Blijkbaar ben ik gedwongen om eerst mij abonnement op mijn oude adres op te zeggen en een nieuw abo aan te gaan op mijn nieuwe adres.

Dit is op zijn minst niet service gericht voor klanten die al jaren een abo bij KPN hebben.

Graag hoor ik een oplossing voor deze bijzondere kwestie.

Je kunt je abonnement om laten zetten naar de nieuwe abonnementsvorm. Maar dat kan alleen als je contractvrij bent. Als je dus net verlengt hebt voor 1 of 2 jaar, dan zal je moeten wachten. 

@Marlon92 ik kan in de online omgeving van KPN geen enkele mogelijkheid vinden om zoals jij stelt het huidige abo om te zetten naar nieuwe abo vorm. Je kunt alleen je bestaande abo aanpassen. Hoe de wijziging naar de nieuwe abo vorm dan te doen?

Hallo @FokkoP , maandag even gratis bellen of via een lokale kon winkel regelen, mits je contractvrij bent, anders kan het niet.

Pas eerst je abo aan en regel t.z.t dan bijtijds de verhuizing.

Succes.

Pas eerst je abo aan en regel t.z.t dan bijtijds de verhuizing.

Inderdaad. Niet alles tegelijk willen regelen. Want ze kunnen bij KPN maar 1 ding tegelijk. Dus niet denken "dan regel ik de verhuizing gelijk".

Hallo @FokkoP ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement nu direct goedkoper maken door te verlengen met overstap naar de nieuwste abonnementsvorm.

Het overzetten kan via internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Latere toevoeging : 

Je kunt ook kiezen voor contact hierover met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Hi @FokkoP, fijn om te zien dat je al verschillende goede tips gekregen hebt hier!

Een extra toevoeging bij de al gegeven tips hierboven. Je kunt ook een terugbelafspraak maken. Een collega belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en dan je abonnement en de mogelijkheden met je doornemen.

Een extra toevoeging bij de al gegeven tips hierboven. 

@Alexandra van KPN 

Voor de volledigheid heb ik dat nu aan mijn reactie toegevoegd. 

Reageer