Goedendag KPN,
Hebben jullie ook een fatsoenlijke actie voor bestaande klanten ( 27 jaar klant)?
Ik ben benieuwd.
Goedendag KPN,
Hebben jullie ook een fatsoenlijke actie voor bestaande klanten ( 27 jaar klant)?
Ik ben benieuwd.
Als u iets van een gratis gameconsole bedoeld ofzo: nee. Dat kunt u echt vergeten.
Hallo
De aanbiedingen voor september 2024 zie je hieronder:
Succes.
Hi en welkom in onze community
Wat ontzettend mooi om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent; daar zijn we blij mee
We bieden niet standaard een verlengkorting aan. Elke klant krijgt bij aanvang een welkomstkorting. Als we dit ook bij verlengen vaker bij alle klanten zouden doen, dan zou je dit uiteindelijk weer terugzien in de abonnementsprijzen, en dat willen we natuurlijk niet.
Wel zijn we steeds bezig om ons netwerk stabiel én veilig te houden. Daarnaast hebben we voor vaste klanten elke maand de KPN Voor Jou extraatjes, die Jan hierboven al noemt. Die lichten we elke maand uit in onze Community. En heb je meerdere abonnementen bij ons, dan krijg je bijvoorbeeld ook Combivoordeel zo lang je deze abonnementen hebt! Ik hoop dat je nog vele jaren bij ons blijft.
Tis well heel gek dat er een bericht is over kadootje want we zijn blij met je oktober 2024 en dat je nergens een knop naar die film of films ziet met alleen maar pincode en dus betaalde films dan ga je naar deze site en dan worct er over september gesproken.
Ik drukte gewoon mijn thuis pin in want je probeert wat en hup daar begint een film waarvan ik nu niet weet of ik die betaal of niet, en waar je ook zoekt, ik kan de juiste werkwijze niet vinden
Echt frustratie ten top, alleen mzar een chat robot die er nix van snapt, oja kpn brent weer bij elkaar.
Mmm
André
Waarom worden bestaande klanten altijd afgescheept met een gratis flmpje??? Nieuwe klanten krijgen dikke cadeau's. Zijn bestaande klanten niet meet belangrijk genoeg. Denk dat ik maar overstap en als er weer dure cadeau's te krijgen zijn kom ik wel weer terug voor een 1 jasrtje of 2.
Jij snapt wel dat ik geen ruk opschiet met dit antwoord toch?...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.