Skip to main content

Ik heb de afgelopen twee dagen een abonnement aangeschaft (internet + een console die ik mag kiezen). Mijn vraag is of ik pas over anderhalve maand kan kiezen welke console ik wil. Ik wil graag weten of de PlayStation tegen die tijd nog op voorraad is, gezien het principe 'op = op'. Anders zou ik het abonnement willen opzeggen als er geen PlayStation meer beschikbaar is.

 

Hallo @Sohaib binnen 14 dagen na activatie abo kun je kosteloos opzeggen zonder opgaaf van reden.

Zie ook de leveringsvoorwaarden.

 


Is de ps5 deal nog beschikbaar?

 


Ha @Sohaib, leuk dat je voor deze deal bent gegaan! Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst, dan krijg je de voucher opgestuurd als de zichttermijn voorbij is en het modem aangesloten. Als jij hebt kunnen kiezen voor de actie, dan zal er voor jou een gameconsole beschikbaar zijn. Ik heb begrepen dat we voldoende voorraad hebben!

Is de ps5 deal nog beschikbaar?

 

De deal is nu niet meer te bestellen, @Noah Versluis. Ik zie dat je dit ook eerder had gevraagd, heb je er nog gebruik van gemaakt? Er is inmiddels een andere actie beschikbaar. Deze wisselen om de zoveel tijd, dus wellicht zit er de aankomende maanden weer iets bij wat je leuk lijkt! 


Ik heb de afgelopen twee dagen een abonnement aangeschaft (internet + een console die ik mag kiezen). Mijn vraag is of ik pas over anderhalve maand kan kiezen welke console ik wil. Ik wil graag weten of de PlayStation tegen die tijd nog op voorraad is, gezien het principe 'op = op'. Anders zou ik het abonnement willen opzeggen als er geen PlayStation meer beschikbaar is.

 

Heb je al een duidelijkere antwoord? Want ik wil ook de PS5…


Zoals @Marcia van KPN hierboven aangaf


Ik heb de afgelopen twee dagen een abonnement aangeschaft (internet + een console die ik mag kiezen). Mijn vraag is of ik pas over anderhalve maand kan kiezen welke console ik wil. Ik wil graag weten of de PlayStation tegen die tijd nog op voorraad is, gezien het principe 'op = op'. Anders zou ik het abonnement willen opzeggen als er geen PlayStation meer beschikbaar is.

 

Heb je al een duidelijkere antwoord? Want ik wil ook de PS5…

Yes, lees even het ‘gemarkeerde’ bericht, @Ik3780. Als jij een bestelling hebt gedaan (en aan de voorwaarden voldoet), dan komt het goed!


Ik hoop dat dit nog het geval is, mij werd meegedeeld dat je een code ontvangt waarmee  de playstation kan worden afgehaald of besteld kon worden, ben benieuwd of dit nog wel het geval is, na het geen hierboven staat vermeld.lijkt wel alsof je onder valse voorwendselen word gelokt. Ben benieuwd.


Ik hoop dat dit nog het geval is, mij werd meegedeeld dat je een code ontvangt waarmee  de playstation kan worden afgehaald of besteld kon worden, ben benieuwd of dit nog wel het geval is, na het geen hierboven staat vermeld.lijkt wel alsof je onder valse voorwendselen word gelokt. Ben benieuwd.

Wanneer kan jij bestellen dan?


Ik.moet de de bon nog ontvangen, als het goed is moet ik hem in de loop van volgende week krijgen.


Ik.moet de de bon nog ontvangen, als het goed is moet ik hem in de loop van volgende week krijgen.

Oke, hou je ons op de hoogte?


Ik zit met dezelfde vraag. Het antwoord van Marica geeft aan dat er “een” gameconsole beschikbaar is. Er is geen uitsluitsel gegeven of dat een ps5 gaat zijn.

De voorwaarden stellen dit ook, dat je misschien niet de gekozen gameconsole krijgt (de gekozen console is ook niet in je bestelling te zien).

@Marcia van KPN is er dus genoeg voorraad van ps5 consoles zoals @Sohaib vraagt of is er genoeg voorraad dat hij “een” gameconsole kan krijgen?


Dat wist ik niet maar zodra ik meer duidelijkheid heb zal ik dit laten weten bedankt


Helaas erg veel onduidelijkheid omtrent deze actie. Via uitgebreid telefonisch contact met de klantenservice is mij na een lang gesprek en navraag etc bevestigd dat ik altijd voor een Playstation5 kan kiezen en dat het kan dat deze opnieuw besteld moet worden en dat je dan langer moet wachten tot de bestelling geleverd wordt. Heb hier expliciet naar gevraagd voor dat ik mijn abbonoment afsloot, om te voorkomen dat ik niet eindig met een console die ik al bezit.

Helaas lees ik op dit forum tegenstrijdige reacties van KPN medewerkers die aangeven dat beschikbaarheid  afhankelijk is van de keuzes van de voorgaande klanten en dat het dus wel degelijk kan zijn dat er geen mogelijkheid meer is op een (Console naar keuze) zoals aangegeven.

Hierdoor helaas toch genoodzaakt om de bestelling te annuleren in de bedenktijd  

 


Reageer