Skip to main content

Had liever ander model Samsung tv gekozen

  • 2 September 2024
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Was overgestapt naar KPN omdat je bij een bijbetaling van 199€ kon kiezen voor het 50 inch model . Gelijk na ontvangst v/d toegangscode heb ik ingelogd op de Samsung KPN website.  Helaas werd het 50 inch model niet meer aangeboden ?  Wou natuurlijk weten of deze optie later alsnog toegevoegd zou worden en heb contact opgenomen met Samsung , zij hebben mij doorverwezen naar de klantenservice van KPN .  De mederwerker van KPN heeft mij medegedeeld dat gaat om een actie zolang de voorraad strekt oftewel Op = Op . En dat zij niet konden zien wat de voorraad was .  Heb toen nog een week dagelijks gekeken op de Samsung KPN web site maar helaas werd de 50 inch optie niet meer toegevoegd.  Om niet met lege handen te komen zitten heb ik toen maar het 43 inch model bestelt . Na ontvangst deze voorzichtig uitgepakt en pootjes eronder gezet en op de tv meubel geplaatst .  Helaas is 43 inch gewoon te klein in mijn geval .  Nog één keer gekeken op de Samsung KPN website en tot mijn verbazing wordt nu wel het 50 inch model aangeboden .  Contact opgenomen met KPN maar kreeg te horen dat je na bestelling van je keuze deze niet meer kan veranderen .  Had nota bene nog geprobeerd informatie te krijgen of de 50 inch optie nog toegevoegd zou worden .  Voel me nu achteraf misleid en baal er natuurlijk van . 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Hi @Christiaan ter Weeme, wat balen dit 😞. De actie is inderdaad op=op, maar de actie komt vaker terug. Het is dus goed mogelijk dat een bepaalde grootte tijdelijk niet meer aanwezig was. Het is niet mogelijk om achteraf de tv alsnog om te ruilen, spijtig genoeg. Ik ga je feedback wél intern doorgeven, zodat we kunnen kijken of we ons proces kunnen verbeteren. Dank hiervoor!


Reageer