Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV als welkomstcadeau

  • 24 May 2024
  • 42 reacties
  • 3905 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik wil overstappen vanaf een andere provider (naar een nieuwe provider dus). Bij KPN zag ik de Samsung TV als welkomstcadeau. Er staat verder echter geen informatie bij. Ik wil graag weten of het een smartTV is die compatible is met de KPN tv app, zodat je geen TV-ontvanger (kastje) hoeft te hebben. 

Ik hoor het graag. groeten, Dee18

Er staat wel een link naar de site van Samsung bij...lijkt mij trouwens sterk dat het geen smart-tv is hoor, want andere tv's zijn nog nauwelijks verkrijgbaar volgens mij. Mocht het wel een "domme" tv zijn kan je altijd nog een Chromecast aan je tv hangen, @Dee18.


Ja klopt, maar je ontvangt pas een inlogcode voor die site als je je bestelling al gedaan hebt. Ik wil graag voor die tijd de specs weten.


Hallo @Dee18 ,

Het lijkt mij van wel, maar je kunt het altijd navragen: 

 


Ja klopt, maar je ontvangt pas een inlogcode voor die site als je je bestelling al gedaan hebt. Ik wil graag voor die tijd de specs weten.

O...da's ook lekker handig...Dan kun je het beste even bellen met 0800-0402 (gratis).


Dit is de informatie die op de bestel page is te vinden. 

 


Dit is de informatie die op de bestel page is te vinden. 

Hai@PeterG, ja dat heb ik gezien maar ik wilde weten wat de specificaties van de TV zijn. Ik heb zelf ook een smart tv maar die is te oud om de via de app tv te kijken (via de app tv kijken is zonder kastje tv kijken).


Ik zag dat ze een jaar geleden ook zo’n actie hadden maar dan met een Philips TV. Hier kon de KPNitv app niet op geïnstalleerd worden en ik wil niet met externe kastjes (Chrome cast, Apple TV) gaan werken omdat ik dan net zo goed een tv kastje kan bestellen.

 


Ja klopt, maar je ontvangt pas een inlogcode voor die site als je je bestelling al gedaan hebt. Ik wil graag voor die tijd de specs weten.

O...da's ook lekker handig...Dan kun je het beste even bellen met 0800-0402 (gratis).

Ja misschien is dat een beter idee 😆 Ik was even benieuwd of iemand op het forum een idee had. Als ik aan een TV (en vooral aan een 2-jarig duur abonnement) vast zit en ik kan het er niet op installeren dan baal ik behoorlijk. Dank je wel in ieder geval!


Hallo @Dee18 ,

Het lijkt mij van wel, maar je kunt het altijd navragen: 

 

Bij 0800-0402 zullen ze dat niet weten, zij gaan jou dan alsnog naar Samsung verwijzen. 


Hallo @Dee18 ,

Het lijkt mij van wel, maar je kunt het altijd navragen: 

 

Bij 0800-0402 zullen ze dat niet weten, zij gaan jou dan alsnog naar Samsung verwijzen. 

Hai @Noordzee, dank je voor je berichtje. Misschien heb je daar wel een punt inderdaad. Ik zal eens kijken of ze bij Samsung überhaupt weten wat die KPN deal inhoudt😏


De kans dat ze dat bij Samsung wel weten lijkt me vrij klein. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, @Dee18.


Ik zou ook graag de model nummers willen weten, iemand die daarbij kan helpen? Als ik bij betaal, wil ik wel weten waar ik voor bij betaal. Niet zo gek toch?


De kans dat ze dat bij Samsung wel weten lijkt me vrij klein. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, @Dee18.

Ik heb ze net gesproken, ze hebben geen idee om welke actie van KPN het gaat 😂


Er staat wel een link naar de site van Samsung bij...lijkt mij trouwens sterk dat het geen smart-tv is hoor, want andere tv's zijn nog nauwelijks verkrijgbaar volgens mij. Mocht het wel een "domme" tv zijn kan je altijd nog een Chromecast aan je tv hangen, @Dee18.

Bij Samsung zit je eigenlijk altijd wel goed volgens mij. Maar bij Philips staat er Saphi op als je niet oplet. En heb je niks aan.

Wij zitten te kijken naar de Samsung UE43AU7020KXXN. Is geen snelheidsmonster als ik op internet zo lees. Kan je ook niet verwachten voor die prijs. Maar als het goed is werkt daar wel alles gewoon op.


De kans dat ze dat bij Samsung wel weten lijkt me vrij klein. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, @Dee18.

Ik heb ze net gesproken, ze hebben geen idee om welke actie van KPN het gaat 😂

Was ik al bang voor...misschien dat iemand anders die aan de actie meegedaan heeft hier kan melden om wat voor tv het gaat.

En 0800-0402 al geprobeerd?


Samsung heeft alleen maar smart televisies met Tizen systeem. Kpn heeft daar een app voor. Eén ontvanger krijg je sowieso. Die is klein en kan uit het zicht. Je loopt dus geen risico en je hebt een gratis 43" televisie. 

Dat kpn de Philips met Saphi systeem 'had' is lang geleden. Daarna alweer 2 x Philips met Android-TV systeem, waar kpn ook een app voor heeft. 

Kpn gaat nu er echt geen tv bij doen die niet met de app overweg kan. 

Ratonesque schrijft: misschien dat iemand anders die aan de actie meegedaan heeft hier kan melden om wat voor tv het gaat.

Het is nu de weekenddeal. De opzegtermijn bij de oude provider + de 14 dagen proefperiode mee gerekend worden de eerste tv's over ca 6 weken geleverd.


Ik zag dat ze een jaar geleden ook zo’n actie hadden maar dan met een Philips TV. Hier kon de KPNitv app niet op geïnstalleerd worden en ik wil niet met externe kastjes (Chrome cast, Apple TV) gaan werken omdat ik dan net zo goed een tv kastje kan bestellen.

Maar met een abonnement van KPN met televisie krijg je sowieso minimaal één TV kastje en als ik je een advies mag geven ... gebruik dat ding dan ook! De beeldkwaliteit is een stuk beter dan via die app en ook de stabiliteit en gebruiksgemak zijn veel beter. Heb je ooit al eens naar de gids van de smart-tv app gekeken? Wat een absolute ramp is dat ding, vrijwel onwerkbaar. Geen haar op mijn hoofd die het ook maar een seconde zal overwegen om op de primaire televisie (in de woonkamer) via die smart-TV app te gaan kijken, daarvoor zijn beeldkwaliteit en gebruiksgemak me veel te lief.


@wjb Nee, ik weet alleen dat één van mijn vrienden er tevreden over is. Dank voor je info!


@wjb Nee, ik weet alleen dat één van mijn vrienden er tevreden over is. Dank voor je info!

Heel veel klanten zijn er tevreden mee. Wat je niet kent, dat mis je niet.


@wjb Nee, ik weet alleen dat één van mijn vrienden er tevreden over is. Dank voor je info!

Heel veel klanten zijn er tevreden mee. Wat je niet kent, dat mis je niet.

Maar nu je het weet ...


@wjb Nee, ik weet alleen dat één van mijn vrienden er tevreden over is. Dank voor je info!

Heel veel klanten zijn er tevreden mee. Wat je niet kent, dat mis je niet.

Maar nu je het weet ...

😅


Hallo allemaal! Op de valreep even de serienummers!

50”​ Samsung Crystal UHD 50DU7150 (2024)​UE50DU7150KXXN

​43” Samsung Crystal UHD 43DU7150 (2024)​UE43DU7150KXXN​

65" Samsung QLED 4K 65Q72D (2024)​QE65Q72DATXXN

​55”​ Samsung QLED 4K 55Q72D (2024)​QE55Q72DATXXN


Hallo allemaal! Op de valreep even de serienummers!

50”​ Samsung Crystal UHD 50DU7150 (2024)​UE50DU7150KXXN

​43” Samsung Crystal UHD 43DU7150 (2024)​UE43DU7150KXXN​

65" Samsung QLED 4K 65Q72D (2024)​QE65Q72DATXXN

​55”​ Samsung QLED 4K 55Q72D (2024)​QE55Q72DATXXN

Dank je wel @Marcia van KPN!!


Geen probleem! Heb je uiteindelijk gebruik gemaakt van de actie? Welke tv is het geworden?


Ik heb zojuist het abbonement afgesloten voor 01-10-2024. Ik zie dat als de voorraad op is je een vergelijkbaar model mag kiezen, heb je dan ook gegarandeerd de optie om een groter model te kiezen? Ik wil namelijk wel 65’ inch. 
 

ik hoor graag!


Reageer