Skip to main content

Zojuist per mail bericht ontvangen waarvoor ik in mijn eerdere berichten al bang was, Budget Alles in een heeft minder dan 24 uur nodig een onschuldige klant op te lichten ... 

Help, KPN, iemand anders, tips of zo want dit is echt te eng voor woorden. 

Blijkbaar start de 2 weken bedenktijd na ontvangst contract welke enkel via de app van budget alles in 1 is verstuurd. Normaliter is dit 2 weken na begin contract en start abbonement. Ik bedenk mij 3 weken voor start abbonement en zeg op, hoor na dagelijks formulieren opsturen en mailen niks tot vandaag, slechts 1 mailtje met daarin de dreiging wel te kunnen opzeggen als ik de helft van het abbonement betaal. Kort, dreigend, en onduidelijk net als het telefoontje dat ik vandaag kreeg. De zin waarmee ik begon is me niet eens uitgelegd heb dit zelf moeten vinden. Ergste van alles is dat ik nog niet eens iets van spullen of post van budget heb ontvangen. Tevens is dat contract slecht vindbaar, via hun app krijg ik hem gevonden anders nog niet. Heb kort geleden 4GB glasvezel abbonement uitgeprobeerd bij KPN en bevalt zo goed dat ik wil blijven, echter wil budget alles in 1 dat ik bij hun blijf zonder degelijke toelichting o.i.d. . Wordt er haast verdrietig van. 

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Beste @MarkFarmers,

Ik denk dat dit spam is, kun je zien van welke afzender het komt?

Of heb je een abonnement op Budget Alles In 1?


Beste @MarkFarmers,

Ik denk dat dit spam is, kun je zien van welke afzender het komt?

Of heb je een abonnement op Budget Alles In 1?

@Dennis Overbeek bedankt voor de reactie. 

Met 100% zekerheid kan ik zeggen dat dit helaas geen spam is, afzender is: noreply@budgetallesin1.nl 

Heb dat express uit de screenshot gelaten mochten deze clowns nog iets geks van plan zijn echter hoe ik hem nu meegestuurd kan wel. 

Ik heb voor stroom en gas helaas een abonnement lopen bij Budget Alles in 1 welke ook nog eens 2 1/2 jaar duurt, het lijkt erop dat ik voorlopig niet van deze organisatie af ben. 


Beste @MarkFarmers,

Ik begrijp nog niet wat je bedoelt, KPN kan hier niks mee, dan zou je toch contact moeten opnemen bij hun. Of is er iets mis met die mail? 🤔


Ik heb even op hun site gekeken, heb je “internet en TV” bij hun? Dan zou je toch bij de klantenservice van Budget Alles In 1 moeten zijn. 


Beste @MarkFarmers,

Ik begrijp nog niet wat je bedoelt, KPN kan hier niks mee, dan zou je toch contact moeten opnemen bij hun. Of is er iets mis met die mail? 🤔

Beste @Dennis Overbeek

Begrijpelijk dat het niet 123 duidelijk is, heb het waar nodig beknopt gehouden gezien alle info in een post veelste veel is. Probleem zit hem er vooral in dat hum, Budget Alles niet bereikbaar zijn, en mocht je toch geluk hebben kun je beter tegen een muur praten want er komt simpelweg niks binnen. Ik heb meer dan genoeg pogingen zwart op wit met telkens dezelfde uitkomst dus heb besloten te stoppen met trekken aan dit dode paard. 

KPN is de organisatie bij wie ik mijn huidige abbonement heb, het vorige was verlopen dus ben ik gaan rondkijken en budget alles (niks) in 1 te proberen. Toen begon KPN 4GB glasvezel uit te rollen voor een fractie meer dan wat Budget Aanbood en heb dus tijdig vermeld het contract bij hen achterwege te laten zonder opgaaf reden en terug naar KPN te gaan. Dit is in nog geen dag gebeurt en kreeg na een dwingende bedreiging van Budget per mail te horen dat ik contractbreuk o.i.d. pleeg en dus 50% van het gehele abbonement moet betalen, kort gerekend is dat +/- €565,- aftikken. 

KPN stelt digitaal de overstap zonder gedoe te regelen, en neem hun ook niks kwalijk Budget is boosdoener, maar nu zit ik met de gebakken peren. + Budget heeft een waardeloze app en klantenservice daar kun je dit niet kwijt, KPN Wel. En nogmaals vervelend voor KPN er wordt wel gehandeld met haar diensten, wil niet zeggen dat KPN fout zit maar een organisatie met ook maar het kleinste beetje compassie moet dit toch wel iets doen + is meteen mooie marketing. Dus via deze weg, en andere, gooi ik wat lijntjes uit om A andere er van bewust te maken dat er helaas nog dergelijke organisaties zijn en B toch de hoop heb het fatsoenlijk af te kunnen sluiten, danwel met of zonder KPN. 


Beste @MarkFarmers,

Door snel antwoord te krijgen kun je beter morgenochtend bellen met KPN op 0800 - 0402, want via social media (Facebook/X) kan het ook een paar dagen duren. 


Beste @MarkFarmers,

Door snel antwoord te krijgen kun je beter morgenochtend bellen met KPN op 0800 - 0402, want via social media (Facebook/X) kan het ook een paar dagen duren. 

Beste @Dennis Overbeek Dennis, bedankt voor de tip. Heb gisteren toevallig een afspraak met kpn gepland, mocht dat niet werken wordt het toch rechtsbijstand. Geen zin in maar kan enorm slecht tegen onrecht. Nogmaals bedankt goede tip. 


Hallo @MarkFarmers ,

Dan voelt KPN als een warm bad. Als ik jouw verhaal zo lees, dan zou ik zorgen voor een aangetekende opzegging richting Budget. 
 

En sluit lekker bij KPN een abonnement af. 

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Hallo @MarkFarmers ,

Dan voelt KPN als een warm bad. Als ik jouw verhaal zo lees, dan zou ik zorgen voor een aangetekende opzegging richting Budget. 
 

En sluit lekker bij KPN een abonnement af. 

Hoi Noordzee Schreef, 

Laten we het hopen, je laatste tip dacht ik ook meteen aan dus heb gelijk een abbonement bij KPN afgesloten met de optie dat hun overstappen regelen. 

Ik heb er wel eens van gehoord zo'n dergelijke brief, ik ga het straks opzoeken en gelijk op de post. Die ene postzegel per jaar kan ik wel missen 😂, bedankt. 

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Modbreak: Goedemorgen allen. Even een administratieve mededeling. Ik heb een drietal topics van @MarkFarmers samengevoegd omdat ze hetzelfde onderwerp hadden. Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker en voorkomt dubbel werk. Welkom op de KPN Community en bekijk ook even de volgende topics:


Reageer