Skip to main content

Beste, ik heb tot twee maal toe een herinneringsbrief ontvangen dat het modem en de tv ontvanger niet door jullie is ontvangen. Echter heb ik begin juli (ca 2 juli) het pakket verstuurd met 2 tv ontvangers, adapters, modem en 2 afstandsbedieningen net voor onze emigratie. Ik mag er toch vanuit gaan dat deze alsnog zijn aangekomen. Het afleveradres dat gebruikt is, is: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.

 

Gr. R. Korff

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hi @Ramón Korff, welkom hier.

Geen zorgen, heb jij toevallig ook de 3S code voor me? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt verwerkt. 

Ik hoor graag van je. 


Hi Alex, nee die heb ik niet meer. Door de emigratie is deze niet meer voor handen. Ik heb in ieder geval geen gebruik van een label, maar het adres handmatig op de doos geschreven.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ramón 


  

Hi @Ramón Korff, welkom hier.

Geen zorgen, heb jij toevallig ook de 3S code voor me? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt verwerkt. 

 

Hi Alex, nee die heb ik niet meer. Door de emigratie is deze niet meer voor handen. Ik heb in ieder geval geen gebruik van een label, maar het adres handmatig op de doos geschreven.

Dan verwacht ik dat dit geen problemen meer zal zijn verder, je weet me anders hier te vinden. 


Reageer