Skip to main content

Super irritant, dit. Ik heb tijdens de Olympische Spelen ook geprobeerd KPN te activeren, dacht dat dat niet gelukt was, want ik kwam er niet in, en heb toen ook zelf een abo genomen.

Doordat ik nu een verleng-aanbod krijg voor KPN, logde ik weer in mijn account, en daar staat doodleuk dat HBO Max op AAN staat, en dat ik het pas per 2 sept. kan stopzetten. Terwijl, als ik met mijn HBO-account inlog, ik geen abo heb.

Pas nu ik via de aangepaste site kijk, zie ik een ‘activeren’-knop die daadwerkelijk mijn KPN-abo activeert. Maar ik betaal er dus wel al een maand voor - dubbel, omdat ik ook een eigen abo had. Of heb ik door te activeren nu weer een nieuw abo genomen?

Vaag vaag vaag.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Marcel_A, dubbel betalen voor hetzelfde lijkt me inderdaad niet wenselijk.

Ik begrijp dat je voor de Olympische Spelen HBO bij KPN hebt afgesloten. Maar uit jouw bericht maak ik ook op dat je deze nooit daadwerkelijk geactiveerd hebt. Alleen aanzetten via MijnKPN is niet voldoende. Je dient HBO ook nog te activeren via kpn.com/hbomaxactiveren. Hierover heb je als het goed is ook een e-mail ontvangen. 

Je kunt vanaf vandaag HBO bij KPN uitzetten. Waarom kon dit niet eerder? Omdat je dit minimaal 1 maand dient af te nemen. Na de eerste maand is HBO dagelijks opzegbaar. Het kan zijn dat je al wel weer voor een hele maand HBO hebt betaald, afhankelijk van jouw factuurperiode. Je krijgt dan natuurlijk een correctie op de volgende factuur.


Reageer