Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb even een vraag over dat ik al vele jaren trouwe kpn klant ben om bij verlenging een notebook samsung te kunnen krijgen zoals nu vermeld is 

Mij is dat niet verteld bij de verlenging🤔 door de klantenservice van kpn , wel dat ik korting zou krijgen voor 1 jaar bij  2 jarig abbo , mijn eigen abonnement welteverstaan .

Waarbij ik fiber internet 1 gigabite erbij kon krijgen voor 0,60 eurocent per maand.

Anderen hebben een mailtje gekregen dat ze gratis van 200 mb naar 1 gigabite gaan heb ik gelezen.

Klopt dat? Daar het weekend bijna over is😂, en het jammer zou zijn dat wanneer ik er recht op had niet krijg . *Betaal er immers  genoeg voor per maand complete plaatje internet, tv, mobiel, telefoon etc.

Hallo @ronald58 

Als bestaande klant kom je helaas niet in aanmerking voor die actie.

Uit de actievoorwaarden:

Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

Hallo @ronald58, de weekenddeal is echt enkel en alleen voor nieuwe klanten. Zie ook de actievoorwaarden:

Uit de actievoorwaarden:

Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

Voor bestaande klanten zijn er wel dingen die KPN doet: KPN Voor jou. Deze maand zijn er weer verschillende extraatjes die beschikbaar zijn

Reageer