Skip to main content

KPN Voor Jou: elke maand leuke extra's, omdat we blij met je zijn! We nemen je hier mee in de extra's van deze maand.

Maak kans op leuke uitjes

Ben jij een voetballiefhebber? Juich je favoriete club naar de overwinning: Win kaarten voor Oranje! Kijk in de MijnKPN app om mee te doen, of klik hieronder.

Maak kans

Een film kadootje

Voor wie KPN TV heeft: Wil jij ook fijn een avondje film kijken met Pathé Thuis? Zo open je jouw kadootje! Ga snel naar de MijnKPN app en vraag je voucher aan.

Win prijzen in de MijnKPN app

De game in de MijnKPN app is er: Flip en win! Doe elke week mee en maak kans op leuke prijzen.

MijnKPN app

Entertainment deals voor de donkere dagen

De donkere dagen zijn aangebroken; de heerlijkste tijd om lekker weg te kruipen op de bank met een dekentje. We hebben verschillende acties op entertainmentpakketten, een mooie manier om wat nieuws te proberen.

Sommige met korting, of bijvoorbeeld de eerste 3 maanden gratis. Deze pakketten zijn maandelijks opzegbaar.

Alle entertainmentdeals vind je hier!

Zender van de maand

Goed nieuws voor liefhebbers van misdaadseries en -programma’s: in november is RTL Crime de zender van de maand! Je ziet ‘m de hele maand op kanaal 42.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Leuke dingen voor de donkere dagen die gaan volgen. ESPN 3 maanden gratis is wel heel fijn. Na alle hectiek bij mij maar eens wat tijd besteden om mijn diensten te verlengen bij KPN. Neem ik de diensten bij ouders ook gelijk mee. Blij met de KPN diensten.

Leuk om te horen, Roy! 💚

Ik ben eigenlijk niet blij dat ik dus speciaal de Mijn KPN app moet installeren voor een film voucher.

Ook opmerkelijk dat diverse opties die ik overal zoveel mogelijk uit zet zoals tracking cookies aanmoeten.

Dan maar geen voordeeltjes meer!

Hi @Rowi., dankjewel voor het delen van jouw kijk hierop. Het voordeel van de MijnKPN app is dat je daar in één handig overzicht al je extraatjes kunt zien, en zoals met vouchers ook meteen ziet waar je ze kan ‘claimen'. Desondanks, we nemen jouw feedback mee!

Reageer