Skip to main content

Ik heb van jullie een verlengingsaanbod gekregen, voor 2 jaar met daarin een jaar lang korting van 5 EUR per maand, wat volgens jullie een korting zou zijn van 60 EUR. Best leuk bedacht door de marketing afdeling.

Maar laat ik nu nog een abonnement hebben met korting, en de huidige korting betreft een bedrag van 18,17 EUR op internet en 11,04 op televisie (waarmee ik nu 45 EUR per maand betaald voor internet en TV zonder de extra's). Als je hiermee gaat rekenen en je zet de nieuwe korting hier tegenover zou dit voor mij een kostenverhoging op het reguliere abonnement van maar liefst 641,04 EUR over 2 jaar betekenen, ofwel gemiddeld 26,71 EUR per maand (een stijging van zo'n 60%).

Voor mij voelt het verlengingsvoorstel dan ook vooral als een oprot aanbieding, en dit zal ik dan ook doen als er geen beter voorstel komt vanuit KPN. Wat tevens betekend dat een maand later mijn mobiele telefonie zal volgen.

Ik hoop dat er nog een nieuwer en beter verlengingsvoorstel gaat komen, voor vast internet met televisie wat enigzins in de buurt komt van de huidige 45 EUR per maand die ik nu voor internet en televisie betaal (zonder de extra's). 

Ik heb hier ook al over gebeld, maar de helpdesk medewerker kon niet met een goed aanbod komen, omdat hij alleen iets met een korting op internet kon aanbieden, maar niet iets kon beloven over het TV gedeelte van het abonnement omdat dit blijkbaar met een andere einddatum of zo in het systeem staat wat erg wonderlijk is, aangezien internet en tv gelijktijdig zijn begonnen.

Met vriendelijke groet,

 

Robert Brouwer



Dan doet u het toch gewoon niet? Dan houd u de huidige prijs met kortingen. Wat is het probleem? 

U heeft nu 45 euro voor internet en tv begrijp ik? Dat is al super voordelig. Zo ongeveer elke klant van KPN betaald meer. Ook bij een andere provider gaat u dit niet vinden na de welkomskorting. 


Hallo @Robert0000 ,

Dan gewoon niets doen, niet verlengen dus. Dan blijft jouw abonnement ongewijzigd doorlopen met dezelfde voorwaarden en prijs. 


Ben je wel contractvrij dan, omdat je nog lopende kortingen hebt, die gelden in de regel binnen een lopend contract @Robert0000 ??? En niet meer als je contractvrij bent.

 


Reageer