Skip to main content

Diverse keren door telemarketingbenaderd ook die van KPN
die de call centers bevoorraden met nieuwe nummers .
Regelmatig deze nummers geblokkeerd maar zij blijven aan de gang ,maandag 19 augustus wederom werd gebeld met nummerherkenning +31208968521 wederom weggedrukt. 
Daar dit wederom een onbekende was ,heb ik mijn telefoonnummer herkenning uitgezet, nu zou je denken dat dat niemand mijn nummer zou zien .
Maar wat blijkt KPN wel en hij vertelde mij dan ook precies wie ik was en welke abonnementen ik had .
ERGO anoniem bij KPN ben je niet ,zij blijven je bestoken met hun telefoontjes.
Gaarne reacties zodat ik dat bij telecom waakhond aan de kaak kan stellen.

Het enige wat je hier tegen kan doen is de nummers blokkeren, of het moet echt iemand zijn die namens KPN iets verkoopt. Een nieuw nummer is ook een optie, maar dat is niet altijd gewenst. 


Beste Alex ,

wil ik je de lijst van geblokkeerde toezenden ? dan schrik je .

dus dat doe ik regelmatig .

valt wel op zodra ik het vermeld dat het dan weer even rustig is.

en een ander nummet op mijn leeftijd daar begin ik niet aan voor dat tuig 


Ik vermoed dat jouw telefoonnummer op schimmige wijze via schimmige sites is verspreid aan schimmige callcenters. 

Ik kan mij echt niet indenken dat KPN erachter zit. En de meeste nummers hebben landnummer 44. 


Beste Alex ,

wil ik je de lijst van geblokkeerde toezenden ? dan schrik je .

dus dat doe ik regelmatig .

valt wel op zodra ik het vermeld dat het dan weer even rustig is.

en een ander nummet op mijn leeftijd daar begin ik niet aan voor dat tuig 

Dit snap ik heel goed, dit zijn wij in ieder geval niet. Verder het advies van ikheetjeff opvolgen en niet opnemen, want wanneer je opneemt weten ze dat het nummer wordt gebruikt. 


ja hoor na een rust periode daar zijn ze weer 

 

+31 6 15****** 

+31 6 26 *******

 

wat een engerds

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Hoe weet je dat het

engerds

zijn ?

Heb je opgenomen ? Anders kan je dat niet weten lijkt mij.


nee hoor 

gewoon laten bellen  

mensen die dit doen vind ik engerds , vandaar deze reactie 


Ja, psja, iedereen kan iedereen bellen, dus wat moeten we cq kpn er mee ?
Je wordt alleen gebeld door bekende nummers ?


kijk dat is nou net wat ik ermee wil zeggen  , het zijn altijd herkenbare nummers , geen anonieme . Dus de verleiding is dan ook groot om ze te beantwoorden en dan ben je de sigaar .Ergo wat ik al die tijd roep die nummers zijn door KPN ter beschikking gesteld , maar worden  geexploiteerd door derden. Te verstaan Call Centers zou KPN dus dan ook sieren om contact te zoeken met deze engerds en de KPN klant met rust te laten .


En ja , hoor 

de aanhouders zijn er weer  13.24 

zoals u ziet neem niet op maar blijven toch aan de gang 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Dus iemand probeert u te bereiken en belt en dan gaat u dat hier op dit forum zetten als u de nummers niet kent 🤣 Heel zinvol...


heb nu het idee dat je er toch weinig vanaf weet om zo te reageren .

 

zo mij als medewerker van KPN meer bezig houden met dat gene wat je werk is als zo te reageren 


Hi @A48V, Ik_Combineer bedoelt dit goed, wij allemaal hier. 

Hier kunnen we echter niets aan doen, grote kans dat dit prepaid nummers zijn of dat die nummer simpelweg gespoofd worden. Ergens is jouw nummer op een lijst terecht gekomen en weten ze dat het een actief nummer is. Gezien het gewone 06-nummers zijn snap ik dat het lastig is om in te schatten wanneer wel en wanneer niet op te nemen. Het enige wat je kan doen is niet opnemen en wachten tot het over gaat, of een nieuw nummer nemen. Al brengt dat ook het nodig ongemak mee omdat je dat overal door moet geven. 


Bedankt voor de terugkoppeling,

Neemt niet weg met wat ik al eerder kenbaar maakte dat hier toch meer achter zit .

mede gezien het feit dat ik via mijn dochter en deze belt via haar werkgever der telefoon ook dus herkenbaar en dan blijk toch dat er een voor mij onbekende organisatie achter zit met wisselende antwoorden (dan gas dan lectuur dan telefonie enz) en wat prepaid betreft lijkt mij dan ook niet voor de handliggend )

ik blijf de nummers opslaan en kenbaar maken .

Nogmaals hier bij mij wordt er niets beantwoord .

Ik zal ook zeer zeker op mijn leeftijd 76 met ziekenhuis afspraken enz een ander nummer voor dat tuig nemen ,lijk mij zinvoller als KPN deze zieke geesten zelf een benadert en confronteerd met hun bel spelletje

gr

 


zie tijdstip 

 

 

heb ik al een paar x meer genoteerd

 

gr

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


ja hoor 

nieuwe dag nieuwe poging 

 


deze nummers moeten toch voor de KPN te achterhalen zijn of dit prepaid of wel gekochte nummers zijn ? 

of zie ik dat verkeerd

 

gr 


Reageer