Skip to main content

Per 1 Juli overgestapt naar Ziggo. Na veel gedoe en gebel, eindelijk voor elkaar gekregen om op te zeggen. Mail ontvangen met bevestiging van opzegging en in September de credituren factuur ontvangen. Denk je eindelijk van KPN af te zijn ontvang ik een factuur voor de maand Oktbober met abbonements kosten.  Gisteren gebeld met de klantenservice waarin mij werd verteld dat ik nog steeds een abbonement heb lopen bij KPN. Reden daarvan is dat ze mij hebben geprobeerd te bellen en ik heb niet heb terug gebeld?!  dit terwijl er duidelijk in de mail dit staat vermeld: 

Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

Ondanks dat bleef de medewerker beweren dat de fout bij mij ligt en moet betalen?!

mijn advies aan KPN :  regel je administratie en val mij niet meer lastig met spook facturen.

Ik heb de mail van KPN met de bevestiging van Opzegging dus kom maar op met de incasso.

maar van mij krijgen jullie helemaal niks meer. 

Hi @Beeps1971, wat een nare ervering!

Zover ik het kan lezen heb jij alles goed gedaan, en als ik het goed zie is er ook een klacht voor je ingediend. Herken je dit? Mijn advies is om een reactie af te wachten op de klacht, ik verwacht dat je dit in de loop van volgende week krijgt. 

Mocht dat niet zo zijn, laat het me hier weten. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

 


Reageer