Skip to main content

Ben al vele jaren abonnee tot volle tevredenheid maar nu zie ik dat nieuwe klanten korting krijgen van     € 275,- en ik als vaste klant € 45,- korting aangeboden krijg word het toch tijd dat ik ga shoppen bij andere provider !

Is dat de dank voor vaste klanten ? 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ben al vele jaren abonnee tot volle tevredenheid maar nu zie ik dat nieuwe klanten korting krijgen van     € 275,- en ik als vaste klant € 45,- korting aangeboden krijg word het toch tijd dat ik ga shoppen bij andere provider !

Is dat de dank voor vaste klanten ? 

Joh dit is toch al 10 zo ofzo? En bij alle andere providers toch precies hetzelfde? 

Hoi @autohenk.Welkom op de community! Ik begrijp dat het vervelend kan zijn om te zien dat nieuwe klanten een hogere korting krijgen dan bestaande klanten. Nieuwe klanten ontvangen inderdaad een welkomstkorting. Als het goed is, heb jij die ook gekregen toen je een abonnement bij KPN afsloot.

Als bestaande klant kun je echter profiteren van andere voordelen, zoals een Combivoordeel of speciale aanbiedingen die regelmatig worden aangeboden. Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Reageer