Skip to main content

Beste KPN waarom faciliteert U een bijna criminele organisatie als Pro Battle Zone waarbij je denkt een advertentie weg te klikken vast zit aan een abonnement van € 10,- per maand welke via je telefoonrekening verrekend word. Opzeggen is bijna onmogelijk en als je dit hebt gedaan blijft MCDS gewoon incasseren. Voor mij een reden om na te denken over al mijn nzakelijke] abonnementen bij KPN en te kijken naar alternatieven welke je beter beschermen!

Hi en welkom in onze community @Roel Vos.

KPN staat los van adverteerders die games en bijbehorende abonnementen aanbiedt. Wat je wel kunt doen, is KPN Pay stopzetten of eventueel blokkeren. Met KPN Pay kan je aankopen in de app store via je factuur betalen. Je leest hier hoe je dat doet:

 


Mijn advies: Bel 0800-0402 en laat KPN Pay blokkeren. Ik ben van mening dat KPN Pay standaard eigenlijk geblokkeerd zou moeten zijn (opt-in) maar ik snap dat dat commercieel gezien niet zo "handig" is. Toch zou dit voor de bescherming van de abonnee wel veel beter zijn en dat weegt voor mij belangrijker.


Reageer