Skip to main content

Begin oktober 2023 is mijn Spotify Premium account omgezet naar Spotify Family. Hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen in de mail vanuit KPN en ook in de Spotify omgeving is dit op de juiste manier terug te vinden. Echter, nu blijkt dat al die tijd ook de Spotify Premium nog is geïncasseerd (tot voorkort was dit niet separaat zichtbaar op de factuur). In de online omgeving is ook alleen Spotify Family terug te zien, dus dit is ten onrechte bijna een jaar in rekening gebracht.

Op 11 september contact gezocht met de klantenservice om dit recht te zetten. Bij telefonisch contact wordt steevast verwezen naar Spotify. De eerste keer heb ik dit ook netjes gedaan. Echter, zij geven aan alleen de Spotify Family account terug te zien na de omzetting in oktober en geven ook aan dat de abonnementen via KPN lopen. Wederom terug naar de KPN klantenservice, waarbij werd aangegeven dat er dan wel een intern bericht zou worden uitgestuurd en dat hier binnen een ‘paar dagen’ een reactie op zou volgen. Aangezien vervolgens totale radiostilte volgde toch maar weer telefonisch contact opgenomen op 23 september. Uiteraard werd in eerste instantie wederom naar Spotify gewezen, maar na dit punt voor de derde maal gepasseerd te zijn werd toch maar opnieuw een mail gestuurd naar de facturatie-afdeling. De ‘paar dagen’ bleken om 14 - 21 dagen te gaan..

Tevens werd aangegeven dat de factuur van oktober waarschijnlijk ook nog verkeerd zou zijn, want er zou onvoldoende tijd zijn om dit nog aan te passen. N.B. de eerste melding is gemaakt bijna 3 weken voor het opstellen van de factuur en de factuur wordt pas opgesteld over 1 week. 

Zou iemand aub kunnen helpen om dit voor de komende factuurdatum recht te zetten? 

 

 

Hi en welkom op de KPN Community @JvE1987!

Niet fijn dat 't niet goed gelopen is met de facturatie van Spotify. Zo te lezen wordt er gelukkig wel aan een oplossing gewerkt. We denken hier graag met je mee, echter kunnen hier via de community helaas geen facturen aanpassen, of ervoor zorgen dat zoiets sneller gebeurt. De enige weg daarvoor is via onze collega's van de factuurafdeling, bij onze klantenservice. Ik raad je aan om nog even te bellen, als je daar vragen over hebt.


Reageer