Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen lukt niet

  • 8 September 2024
  • 6 reacties
  • 11 keer bekeken

mij lukt het dus ook niet. ben al uren bezig maar krijg het echt niet voor elkaar. word er een beetje gek van 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

HI @beerke040, welkom hier. Mag ik vragen hoe dit op de factuur ziet? Onder Online aankopen of onder je abonnement? Mag ik ook vragen of je dit bij een mobiel abonnement hebt of bij je vaste internetabonnement? Lukt het uitzetten in Mijn KPN

Zo niet, bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


het staat erin als online aankoop 


Ok, heb je ook een antwoord op mijn andere vragen? Heb je ook met ons gebeld zoals verzocht? En ook in Mijn KPN geprobeerd? 

Mag ik ook vragen of je dit bij een mobiel abonnement hebt of bij je vaste internetabonnement? Lukt het uitzetten in Mijn KPN

Zo niet, bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

 


het gaat om bij een mobiel abonnement   het uitzetten lukt mij niet  heb al zo vaak een poging gedaan.  dat bellen heb ik geen tijd voor 


Ik moet je toch vriendelijk vragen om ergens hier tijd voor te maken, dan kunnen ze met je meekijken en dit oplossen. 


vind het gewoon te gek voor woorden dat het niet via de app kan  maar het zal allemaal wel. ik zeg einde van de week kpn geheel op

 


Reageer