Skip to main content

Zoals velen op dit forum lukt het niet om Spotify op te zeggen. Inmiddels al uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice.... Contact gehad met spotify... niks helpt. Nu zag ik dat er hier klantenservice medewerkers zijn die het wel voor elkaar krijgen.

Kan iemand mij helpen? Het is al sinds 12 juni opgezegd en er is een notitie van gemaakt door de telefonische klantenservice.

@Jasper van KPN jij hebt hier ervaring mee. Kan jemij helpen?


Hi @TamaraKrefft, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Ik neem aan dat je Spotify via ons afneemt. Dan kun je het zelf uitzetten. Ga naar Mijn KPN, selecteer je product en klik dan op "Entertainment”. Daar kun je het uitzetten. 

Mocht het niet lukken, mag ik weten wat je precies ziet? Zou je hier een screenshot willen plaatsen? 


Ik heb het op 12 juni uitgezet. Waar wil je graag een screenshot van zien? Dat het op de factuur blijft staan bij online aankopen? De mail van Spotify dat KPN het stop moet zetten? De mail dat ik het opgezegd heb of iets anders?

Bedankt alvast voor het meedenken!


Duidelijk, dus in Mijn KPN staat het al uit. Mag ik ook weten wat er op je laatste factuur bij Spotify staat, over welke periode is het betaald? Dan zie je Spotify betaald tot ****, welke datum zie je daar? 


Online aankopen

Aankoop Datum Tijdstip Store €

Spotify betaald tot 02-08 02 jul 13:00 Spotify 10,990

 

Dit staat er op de laatste factuur


Dan lijkt het erop dat Spotify per 2 augustus is opgezegd. Dit kun je ook zien aan de gefactureerde periode van je reguliere pakket. 


 


Ik heb ook even meegekeken en ik zie nu ook dat het tot 2 augustus is gefactureerd door Spotify. Hou dit dus even in de gaten op de komende factuur en laat het me hier weten mocht het toch nog erop staan. 


Reageer