Skip to main content

5 keer mobiel via KPN plus internet etc. maar helaas wordt mij weinig tot niets aangeboden. Hoor dat je zelfs bij de weekend deals tv s kunt ontvangen of een WIFI versterker. Bij 5 keer mobiel hoort toch op zn minst goede WIFI. Blijkt dat je dit moet weten als je iets nieuws afsluit… persoonlijk na meer dan 20 jaar al producten te hebben afgenomen bij de KPN voel ik me nu toch beetgenomen… 

De nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau. Heeft u ook ooit gehad. Sowieso kunnen we niets met prijzen want op het forum helpen klanten elkaar. Probeer het via de klantenservice 0800-0402. Wellicht hebben ze een leuk aanbod voor je. En anders kan je overstappen als het je niet bevalt.


5 keer mobiel via KPN plus internet etc. maar helaas wordt mij weinig tot niets aangeboden. Hoor dat je zelfs bij de weekend deals tv s kunt ontvangen of een WIFI versterker.

Dat is alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten.

Bij 5 keer mobiel hoort toch op zn minst goede WIFI.

Dat is onzin. Mobiele abonnementen hebben niets met WiFi te maken.


Goedemorgen @Mart2024! Welkom op de KPN Community!

We zijn zeker blij met je als klant en als je verschillende abonnementen combineert dan komt ook het Combivoordeel van KPN in beeld! 

Je kan natuurlijk altijd even bellen, zoals Joep aangeeft, dan zetten mijn collega's dat voor je op een rij!


Reageer