Skip to main content

Goedemiddag, 

Wij zijn in juni verhuisd naar het buitenland, hebben meerdere keren online en per email contract opgezegd met bevestiging uitschrijving en elke keer een reactie “er ging iets mis” gekregen. Als wij bellen, wordt onsv keer op keer verteld het nog een keer op te sturen. Klacht ingediend, geen reactie ontvangen. In de klacht gezegd dat via het formulier niet mogelijk is een buitenlandse nummer te vermelden (wel juiste nummer in tekst verwerkt) - niemand belt. Elke maand wordt weer geld afgeschreven. Hoe kan het eindelijk worden opgelost?  

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag, 

Wij zijn in juni verhuisd naar het buitenland, hebben meerdere keren online en per email contract opgezegd met bevestiging uitschrijving en elke keer een reactie “er ging iets mis” gekregen. Als wij bellen, wordt onsv keer op keer verteld het nog een keer op te sturen. Klacht ingediend, geen reactie ontvangen. In de klacht gezegd dat via het formulier niet mogelijk is een buitenlandse nummer te vermelden (wel juiste nummer in tekst verwerkt) - niemand belt. Elke maand wordt weer geld afgeschreven. Hoe kan het eindelijk worden opgelost?  

Hoi @Marion H 

Welkom op de community van KPN.

Ook voor jouw geldt hetzelfde als voor TS @Slijkhuis , door te bellen met het telefoonnummer wat ik in mijn eerst reactie richting @Slijkhuis heb vermeld.
Vermeld tijdens het telefoongesprek duidelijk en helder dat het zowel online als per mail telkens mis gaat, en dat je dat niet meer wilt doen.
Geef eveneens duidelijk aan dat je niet eerder ophangt, voordat de opzegging daadwerkelijk is verwerkt door de betreffende medewerker die je te spreken krijgt.
Je krijgt vrij snel daarna een bevestiging per mail toegestuurd.

Via de community kan hierin helaas niets voor je worden gedaan.

Bedankt @Michel.uit.Arnhem vandaag weer gebeld, de medewerker moest mijn case even uitzoeken en met zijn collega bespreken, ik werd op hold gezet voor tien minuten en dan werd de verbinding verbroken. 

Bedankt @Michel.uit.Arnhem vandaag weer gebeld, de medewerker moest mijn case even uitzoeken en met zijn collega bespreken, ik werd op hold gezet voor tien minuten en dan werd de verbinding verbroken. 

Hoi @Marion H 

Dat is uiteraard niet de bedoeling, maar kan ik uiteraard weinig aan doen.
Gewoon blijven bellen, totdat je een medewerker te spreken krijgt die wel direct actie gaat ondernemen, want het abonnement dient natuurlijk wel gestopt te worden, alsmede ook de maandelijkse betalingen hiervoor.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen waarna je direct wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.
Deze afdeling kan jouw abonnement direct stopzetten.

Reageer