Skip to main content

Ik heb een mobiel data abonnement met een duo simkaart. Ik heb een iPad mini voor onderweg en een grote iPad die ik gebruik in ons chalet. Nu is mijn iPad mini aan vervanging toe en ik wilde deze vervangen voor de iPad mini 7 die volgende week uitkomt. In deze iPad kan echter geen fysieke simkaart, alleen e-sim. Met e-sim is duo sim niet mogelijk. 
Is het misschien mogelijk dat KPN een nieuw mobiel data abonnement met een apart nummer introduceert, met 0 GB data en uitsluitend te verkrijgen als 2e abonnement, naast het reguliere abonnement? Door middel van data delen kan dan toch op een 2e apparaat gebruik gemaakt worden van de data van het hoofdabonnement. 

Hoi @Fr_Arn .  Interessante suggestie.  Ik kan daar zelf weinig zinnigs over zeggen maar zal je vraag één op een doorsturen naar onze marketing mensen. 


Hallo Erwin, bedankt voor je reactie. Het zou mooi zijn als KPN met een alternatief zou komen voor de Duo sim. Juist deze mogelijkheid was voor mij de reden om een KPN mobiel abonnement te nemen zodat ik er afwisselend op 2 apparaten gebruik van kan maken. Met de e-simkaart is dit niet meer mogelijk. Ik denk dat de e-sim meer en meer toegepast gaat worden en zodoende verdwijnt dus ook de duo sim mogelijkheid. Ik ben benieuwd of er een alternatief komt. In ieder geval bedankt dat je mijn suggestie doorstuurt naar de Marketing afdeling en hoop dat er wat mee gedaan wordt.


@Fr_Arn 

Is het voor jou dan geen optie om het oude type iPad aan te schaffen? 


Reageer