Skip to main content

Hoi ik heb de aansluiting voor mijn t.v en de router nu achter mijn bank daar komt het rechtstreeks uit de muur maar nu hebben ze de glasvezel geïnstalleerd in mijn meterkast hoe komt nu straks de glasvezel naar mijn t.v moet ik dan draden door mijn kamer gaan trekken en door de muur heen boren  of is er een andere manier 

Hoi ik heb de aansluiting voor mijn t.v en de router nu achter mijn bank daar komt het rechtstreeks uit de muur maar nu hebben ze de glasvezel geïnstalleerd in mijn meterkast hoe komt nu straks de glasvezel naar mijn t.v moet ik dan draden door mijn kamer gaan trekken en door de muur heen boren  of is er een andere manier 

Gaat dat niet via wifi dan?

En via de KPN App op uw tv?


Heb je nu ook van KPN? Die aansluiting achter de bank is dan de telefoonkabel neem ik aan? Vaak komt die vanuit de meterkast en loopt door een pvc buis. Die kabel is te vervangen voor een internetkabel, en kan alles blijven zoals het is.

Dit doet een KPN monteur kosteloos als je nu al klant bent.


En als je nu Ziggo hebt, dan hoef je niet over te stappen. (Het mág natuurlijk wel, maar heeft eigenlijk niet zoveel met wel of niet glasvezel te maken.)


Hoi Dennis  het is geen telefoonkabel maar echt voor de router en voor de t.v aansluiting die komt rechtstreeks uit mijn muur 


Reageer