Skip to main content

Het klinkt zo simpel: in ons nieuwe huis willen we glasvezelinternet. 3 Maanden (in juni) vóór onze verhuizing  hebben we het eerste contact met KPN hierover gelegd. Is dit mogelijk in ons nieuwe huis, hoe moeten we dit regelen, wanneer moet het ingepland worden? Het antwoord van KPN: "geen probleem, dit is binnen een dagje geregeld." Om een lang verhaal kort te maken: we zijn inmiddels ruim 3 maanden verder, er zijn al 5 monteurs/aannemers geweest, ik heb úúúren aan de telefoon gehangen met (steeds wisselende) telefonisten die steeds weer een ander advies hebben, we hebben een no-show gehad van monteurs (de hele dag voor niks thuis gebleven) en vele loze beloften verder hebben we nu een losse kabel in de tuin liggen die nog gelast moet worden. Dit schijnt zó ingewikkeld te zijn dat hier een nieuw team voor moet komen - het gaan nog zéker een maand duren voordat het überhaubt ingepland kan worden - en we zijn afgewimpeld met een 'noodpakket'. Thuiswerken is geen optie, we moeten regelmatig de internetbundel van onze mobiele abonnementen bijplussen, we betalen voor streamingsdiensten die we niet kunnen gebruiken, het levert frustratie op en vele grijze haren. Wat een drama! Hopelijk kan TROS Radar iets voor ons betekenen, want dit is écht om te janken...

Is Ziggo beschikbaar? Neem dan eerst een jaartje Ziggo. En laat KPN rustig door modderen.

in ons nieuwe huis ...

Nieuw gebouwd? Of is het een bestaande woning waar u naartoe verhuisd? 


Hoi @Femke_vg. Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van onze diensten en dat je hier al meerdere maanden op wacht. Nadat de netwerkmonteurs van KPN of Glaspoort hun werkzaamheden hebben afgerond, wordt dit bij ons afgemeld. Vanaf dat moment kan KPN als provider het signaal activeren. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit nog niet is gebeurd. Helaas kunnen wij je via deze weg niet verder helpen. Ik ga ervan uit dat de aannemer nog contact met je opneemt, maar je kunt natuurlijk ook zelf contact opnemen met de klantenservice van KPN Netwerk.

 


Ik begrijp dat je me niet kan helpen, net als alle andere KPN medewerkers. Telefonisch word ik van het kastje naar de muur gestuurd en oneindig in de wacht gezet, vorige week in de winkel is mij beloofd dat ik binnen een week werkend internet zou hebben (de hele week niemand gezien of gehoord) en vandaag heb ik aangegeven dat ik per 1 november mijn abonnement wil opzeggen. Guess what? Per direct ligt dus mijn TV er ineens uit, kan ik nu alleen nog NPO 1, 2 en 3 kijken… 


Ik zal het netjes houden: ik ben DIEP teleurgesteld over KPN. Je kan mij helpen door deze klacht intern door te communiceren. Laat het op z’n minst jullie dienstverlening en service ten goede komen…


Reageer