Skip to main content

Gister heb ik icm samsung weekend tv deal een vaste internet icm tv abonnement afgesloten. Dit was niet de bedoeling, omdat ik alleen internet wilde afsluiten. Kan de tv dienst er nog af? Is de tv dienst direct maandelijks opzegbaar als het contract ingaat? Het is een 2 jaar abonnement. 

Hallo @Manal Batiha , je hebt als consument altijd recht op bedenktijd.

Het makkelijkste is om 0800-0402 te bellen en aan te geven dat je wil opzeggen.


Hallo @Manal Batiha , je hebt als consument altijd recht op bedenktijd.

Het makkelijkste is om 0800-0402 te bellen en aan te geven dat je wil opzeggen.

Dank je wel! Ik wjl het abbonement alleen niet opzeggen. Ik wil graag alleen het internet abonnement houden icm de samsung weekenddeal. Als ik m opzeg ben ik de samsung deal kwijt. Maar mocht ik de tv dienst er niet af kunnen krijgen, dan zou ik het helaas toch moeten annuleren. Vandaar de vraag.


Hallo @Manal Batiha , je hebt als consument altijd recht op bedenktijd.

Het makkelijkste is om 0800-0402 te bellen en aan te geven dat je wil opzeggen.

Manal wil waarschijnlijk wel graag die gratis tv houden. Gok ik zo. Dus opzeggen is dan geen optie denk ik. 

Nu de bestelling aanpassen kan ook niet.

Na een maand kan wel de tv dienst opgezegd worden volgens mij. 


Hoi @Manal Batiha die Samsung tv geldt toch alleen als je internet+tv afneemt?


Hoi @Manal Batiha die Samsung tv geldt toch alleen als je internet+tv afneemt?

Daar zat ik ook al aan te denken. Dus "perongeluk" zoals Manal het noemt is niet helemaal correct denk ik 😄


Na een maand kan wel de tv dienst opgezegd worden volgens mij. 

 

Ook als je een 2-jarig abonnement hebt afgesloten? Dan lijkt me toch dat dat voor 2 jr vast ligt.

 


Na een maand kan wel de tv dienst opgezegd worden volgens mij. 

Ook als je een 2-jarig abonnement hebt afgesloten? Dan lijkt me toch dat dat voor 2 jr vast ligt.

Nee hoor. Volgens mij kan je alles wijzigen en alle onderdelen opzeggen. Alleen internet kun je gedurende die 2 jaar niet opzeggen. 

Sommige onderdelen hebben wel een minimale looptijd. Bijvoorbeeld kun je kiezen voor een Fritzbox. Die moet je dan wel voor minimaal 6 maanden nemen dacht ik. 

Hoe het met tv zit weet ik niet zeker. Maar volgens mij kun je dat maandelijks aan of uit zetten.


Hoe het met tv zit weet ik niet zeker. Maar volgens mij kun je dat maandelijks aan of uit zetten.

Dat is wel makkelijk scoren met zo’n gratis tv dan


Hoe het met tv zit weet ik niet zeker. Maar volgens mij kun je dat maandelijks aan of uit zetten.

Dat is wel makkelijk scoren met zo’n gratis tv dan

De tv deal was ook af te sluiten met alleen een internet abo. Ik heb alleen niet goed opgelet bij het afsluiten 


Wat mijn advies is deze order gewoon laten lopen. Na een maand kan jij gewoon je pakket aanpassen en dus de tv optie eraf halen. 

 

 


Wat mijn advies is deze order gewoon laten lopen. Na een maand kan jij gewoon je pakket aanpassen en dus de tv optie eraf halen. 

 

Mijn vraag was dus of de tv dienst er af zou kunnen binnen contractstermijn idd. Wil dit graag van iemand zwart op wit hebben. Kan dat namelijk nergens uithalen

 


Tv is een optie en die kan je na een maand gewoon eraf halen. Je gaat een contract aan, maar binnen dat contract kan je gewoon je pakket wijzigen. In jou geval kan je dus de optie tv er gewoon afhalen. 

 

 

https://www.kpn.com/internet/internet-en-tv


Ik snap even niet hoe dit werkt maar gaat er iemand van kpn hier nog antwoord op geven?


Reageer