Skip to main content

Het rode lampje blijft branden. Een aantal keren de spanning eraf gehaald en het opnieuw geprobeerd, maar dat helpt niet.

 

 

Hallo @MarHou69 , de spanning dient er minimaal 2 minuten vanaf gehaald te worden, blijft het lampje na herstart nog rood even bellen met 0800 0402 en als steekwoord "geen internet" gebruiken.

Succes.

 


KPN heeft mij een email gestuurd dat de glasvezelaansluiting klaar voor gebruik is. Ik heb de spanning er een half uur vanaf gehaald, maar het rode alarm lampje brandt nog steeds…..


KPN heeft mij een email gestuurd dat de glasvezelaansluiting klaar voor gebruik is. Ik heb de spanning er een half uur vanaf gehaald, maar het rode alarm lampje brandt nog steeds…..

Dan even bellen met KPN @MarHou69 

Succes.

 


Ik heb gebeld met 0800 0402 maar het probleem is nog NIET opgelost.


Hi @MarHou69, goed dat je met ons hebt gebeld. 

Ik had ook niet verwacht dat dit op afstand kon worden opgelost. Is er wel een melding aangemaakt hiervoor? Ergens tussen jouw kastje en de centrale gaat er namelijk iets niet goed. 


@Alex van KPN  Er is een KPN monteur langs geweest. Hij heeft geconstateerd dat er een breuk in de glasvezel zit in de meterkast. Hij kon dat niet repareren. Dat moet kennelijk via KPN Netwerk gaan, maar daar heb ik niks meer van gehoord. Kun jij nakijken of het is doorgegeven? Indien dat nog niet is gebeurd, kun je dan een melding aanmaken voor KNP Netwerk dat ze een monteur langs sturen om de breuk te repareren?


Uiteraard, ik heb geen inzage daarin maar ik heb wel een melding aangemaakt voor ze het verzoek om dit op te pakken en iemand aan te sturen. Je hoeft zelf niets meer te doen. 


Reageer