Skip to main content

Hallo mensen sins drie weken heb ik heel erg last van slechte internet/geen internet 2 monteurs langs geweest alles vernieuwd na 5min weer geen internet 5 keer klantenservice gebeld morgen weer monteur. Waar betaal ik eigenlijk voor ik kan mijn werk niet eens doen ik moet bij de buren vragen om hotspot al 3 weken lang en dit is zogenaamd de beste internet van Nederland. HOE DAN! Ze weten mij wel te vinden rondt de 20ste van de maand voor 55euro daar hebben ze wel een oplossing voor. Iemand met ervaring met Odido regio Westland met 2gb laat me aub even weten.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Goedemiddag ​@adilos17, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Drie weken slecht tot geen internet is vandaag de dag natuurlijk niet meer te doen dus ik begrijp je onvrede heel goed. Als ik het goed begrijp, is er gister weer een monteur langs geweest; hoe is dit afgelopen? Werkt alles inmiddels weer zoals je dat zou mogen verwachten?

Het heeft 24 uur geduurd maar weer  geen internet.weer monteur tussen 15en1700

Het heeft 24 uur geduurd maar weer  geen internet.weer monteur tussen 15en1700

Blijkbaar toch sprake van een complexe storing krijg ik de indruk ​@adilos17. Hoop oprecht dat de monteur die straks komt (en hopelijk inmiddels al is gearriveerd) het probleem definitief weet te verhelpen! 🙏🏻

Wat geven die 3 monteurs voor oorzaken van de problemen dan?

Ben vandaag niet bij geweest zijn advies van die monteur is om de uur een apparaatje te verbinden met wifi 

Ik heb het idee dat ze het niet weten wat de oorzaak is . Dat is wat ik zeg maar wie ben ik

Als u en idee hebt laat me weten aub

Als u en idee hebt laat me weten aub

Dan zal ik wel iets meer moeten weten over wat er gebeurt en welke apparatuur er gebruikt worden. 

Dus welk modem, op koper of glasvezel. 

En wat gebeurt er precies als de storing zich voordoet. Hoe branden de lampjes op het modem en evt glasvezelkastje op het moment van de storing.

Hebben bekabeld aangesloten apparaten geen verbinding? 

Modem is 12 bit glasvezel en lampjes alle 4 aanvan de modem glasvezel kastje alle 3 aan ik krijg geen data van buiten dat is eigenlijk het probleem dat ik heb

Als internet wegvalt dan heb je geen wifi of met draad

Is dat toevallig zo'n glasvezelkastje?

Zo ja, begint het serienummer met GNX023.. ?

Ja klopt 

Dan zou je op het moment van de storing achterop de Box12 modem, bij de rode WAN poort geen lichtjes zien knipperen, klopt dat?

Ben niet thuis ben op de zaak moet me werk in halen

Wegen vanmiddag had geen internet 

Reageer