Skip to main content

Kan het kloppen dat het inloggen bij Seaters niet werkt? Als ik op inloggen klik kom ik steeds op dezelfde pagina terug, maar niet bij een overzicht met uitjes.

Hallo @Valbom ,

Gebruik je deze website?: 

https://www.seaters.com/kpn/landing

Sinds kort kun je dan inloggen met jouw KPN-ID. 

Bij mij lukt het prima (net getest) 

Lukt het jou nog steeds niet? Dan even cookies en browsegeschiedenis wissen. 

 


Alles gewist, maar inloggen lukt nog steeds niet.


Alles gewist, maar inloggen lukt nog steeds niet.

Probeer dan eens een andere browser of probeer het via jouw telefoon. 


Telefoon ook niet. Er flitst heel snel een melding langs: errorKPN. Ik denk dus niet dat het probleem aan mijn kant zit...


Hi @Valbom, ik denk ook graag mee. 

Ik kan dit ook niet plaatsen, hier zonet getest met een Windows laptop en Google Chrome en Edge. 

Om even zeker te zijn dat de cookies in Chrome op de juiste manier zijn verwijderd, heb je het op deze manier gedaan? Ctrl + Shift + Deleten dan Browsegegevens verwijderen en dan Cookies en andere sitegegevens aangevinkt laten? Je wordt dan bij de meeste sites wel uitgelogd. 

Als je dit op je telefoon doet, zou je het dan proberen zonder WiFi? 


Ik laat het even rusten, omdat ik waarschijnlijk toch geen klant blijf. Groter probleem is namelijk dat mijn wifi verbinding thuis steeds uit gaat, waardoor ik iedere keer weer verbinding moet maken. Soms heel vaak op een dag. Best irritant. En het ligt aan mijn laptop, want op mijn vakantieadres gebeurde het nooit. Ligt echt aan het kennelijk gebrekkige bereik van de apparatuur.


Hier kunnen we zeker naar kijken. 
Gebeurt dit alleen op je laptop of ook op andere apparaten? Denk aan smartphones of tablets. Heb je ook onderstaand topic doorgenomen? En dan vooral de Wifi Manager.

 


Reageer