Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt mijn EK telefoonhoesje?

  • 17 June 2024
  • 25 reacties
  • 381 keer bekeken

Op 4 juni een hoesje besteld en voor betaald, maar nog steeds niks ontvangen? Ik kan online ook niks vinden, wanneer het wel binnenkomt.

Op 4 juni een hoesje besteld en voor betaald, maar nog steeds niks ontvangen? Ik kan online ook niks vinden, wanneer het wel binnenkomt.

Hier hetzelfde. Binnen 1 week leveren is niet evht gelukt


Hier ook op 4 juni besteld incl naam bedrukken dus extra betaald maar nog niks gehad indd...... duurt lang


Hi allen goedemorgen. Leuk dat jullie een EK hoesje besteld hebben!

Door grote belangstelling kan het langer dan 7 dagen duren voordat je je hoesje in huis hebt. Er zijn op dit moment een heel groot aantal hoesjes onderweg. Ze worden verstuurd via de post, waardoor er een track en trace is inderdaad. Je ontvangt jouw EK hoesje zo snel mogelijk via de post thuis!


Hoi allemaal hier precies het zelfde in de postnl app staat voor 19 juni maar tot vandaag niks ontvangen 

 

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m privacy


Wat kan ik doen dan?! Ik heb de betaling uitgevoerd en nu krijg ik geen hoesje.... het is all best lang!!! Post nl zegt dat jullie moeten dan contact met hun opnemen! 


Dat is inderdaad wel erg lang @Joanaduarte30. Vul het contactformulier hier in, dan wordt je zo snel mogelijk verder geholpen met hoe het zit met jouw EK hoesje.


Ik heb all een bericht gestuurd naar het contactformulier maar geen antwoord gekregen 🥲


@Joanaduarte30 Ik begreep gisteren nog dat alle mails die via dat formulier worden verstuurd een antwoord krijgen. Ik raad je aan om nog eventjes af te wachten of anders voor de zekerheid nog een keer je gegevens achter te laten. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.


Lief van u bedankt 


Ik heb 19 juni besteld, niets ontvangen.

formulier ingevuld, het zou geleverd worden.

nog steeds niets ontvangen.

Belachelijk dit


Idem dito voor me eigen 1 en voor me zwager 1 besteld ,het lijkt erop alsof postnl overspoeld is met die groene papieren rot pakketjes  tijdens het sorteren. Ik ken die lui die hebben echt de motivatie van je welste, maar niet heus. Zou me niet verbazen als de helft gwn de prullenbak in is gesmeten. Als we een ding weten lijkens soms de gemakkelijkste dingen binnen grote bedrijven mis te gaan. Of is het toch zeer vertraagd binnen de kpn zelf? Hoeveel van die dingen zijn er nu in totaal dan ingeslagen bedenk ik me dan.?Al met Al lees ik nu in dit topic 1 ander en heel toevallig in mijn kenniskring 2 stuks die in de postnl al  twee weken ingescand staan via PostNL app. 

Ik baal enorm!!

Het blijft wachten erop net als het kampioenschap :)


Mijne is well gescand bij post nl mij gedacht is dat iemand heeft het meegenomen stond letterlijk het model van het toestel bij de groene envelop en dat is een groot trigger 🥲 bijna een maand geleden... is te lang!! En vaker met post nl gebeld ze kunnen niks aan doen want er is geen track and track 😕


Mijne is well gescand bij post nl mij gedacht is dat iemand heeft het meegenomen stond letterlijk het model van het toestel bij de groene envelop en dat is een groot trigger 🥲 bijna een maand geleden... is te lang!! En vaker met post nl gebeld ze kunnen niks aan doen want er is geen track and track 😕

Wat heeft iemand aan een oranje wk hoesje met de naam Joanna erop xD . 


Iemand een reactie van KPN


Mijne is well gescand bij post nl mij gedacht is dat iemand heeft het meegenomen stond letterlijk het model van het toestel bij de groene envelop en dat is een groot trigger 🥲 bijna een maand geleden... is te lang!! En vaker met post nl gebeld ze kunnen niks aan doen want er is geen track and track 😕

Wat heeft iemand aan een oranje wk hoesje met de naam Joanna erop xD . 

Klopt 🥲 staat te veel Informatie op het envelop en dat is de grootste probleem!!! Tot nu zoveel geen bericht gekregen van kpn ik heb aan een bericht gestuurd naar de team en ook geen reactie gekregen 😪 

 

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


Iemand een reactie van KPN

Nee hellemaal niet!!


Hi allemaal. Als het hoesje nog niet is bezorgd ben ik bang dat deze helaas op zijn. Dit was een Op=Op actie waardoor het jammer genoeg kan voorkomen dat ze dus op zijn. Bekijk ook de voorwaarden van de EK actie. Hou ook vooral KPN voor jou in de gaten voor huidige en toekomstige acties.


@Alex van KPN 

ik neem aan dat ik dan mijn geld terugkrijg 


@Alex van KPN

ik neem aan dat ik dan mijn geld terugkrijg 

Heeft u betaald voor het hoesje dan?


Mijne is well gescand bij post nl mij gedacht is dat iemand heeft het meegenomen stond letterlijk het model van het toestel bij de groene envelop en dat is een groot trigger 🥲 bijna een maand geleden... is te lang!! En vaker met post nl gebeld ze kunnen niks aan doen want er is geen track and track 😕

Wat heeft iemand aan een oranje wk hoesje met de naam Joanna erop xD . 

Diegene dacht wellicht dat er een echt toestel in de verpakking zou zitten. Wie weet hoeveel hij of zij er gestolen heeft.


Hi allemaal. Als het hoesje nog niet is bezorgd ben ik bang dat deze helaas op zijn. Dit was een Op=Op actie waardoor het jammer genoeg kan voorkomen dat ze dus op zijn. Bekijk ook de voorwaarden van de EK actie. Hou ook vooral KPN voor jou in de gaten voor huidige en toekomstige acties.

Mijne is well gescand bij post nl mij gedacht is dat iemand heeft het meegenomen stond letterlijk het model van het toestel bij de groene envelop en dat is een groot trigger 🥲 bijna een maand geleden... is te lang!! En vaker met post nl gebeld ze kunnen niks aan doen want er is geen track and track 😕

Wat heeft iemand aan een oranje wk hoesje met de naam Joanna erop xD . 

Diegene dacht wellicht dat er een echt toestel in de verpakking zou zitten. Wie weet hoeveel hij of zij er gestolen heeft.

Dat is ook mij gedacht 😪

 


Hi allemaal. Als het hoesje nog niet is bezorgd ben ik bang dat deze helaas op zijn. Dit was een Op=Op actie waardoor het jammer genoeg kan voorkomen dat ze dus op zijn. Bekijk ook de voorwaarden van de EK actie. Hou ook vooral KPN voor jou in de gaten voor huidige en toekomstige acties.

Maar dat zou well kunnen maar mine was all bij post nl allen nooit bezorgd ik heb all vaker contact met jullie en met post nl maar niemand doet niks ik zag bij de post nl app dat het zou op de 19 juni geleverd worden wij zijn pas in augustus en tot nu niks binnen.  Ik weet zekker dat gestolen was ze zeggen KPN en samsung galaxy s24 ultra en dat was all een trigger om te stellen allen ik vind well jammer ik heb ook voor betaalde en ik krijg niks!!

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy, plaats geen afbeelding met je adresgegevens zichtbaar


Hi allemaal. Als het hoesje nog niet is bezorgd ben ik bang dat deze helaas op zijn. Dit was een Op=Op actie waardoor het jammer genoeg kan voorkomen dat ze dus op zijn. Bekijk ook de voorwaarden van de EK actie. Hou ook vooral KPN voor jou in de gaten voor huidige en toekomstige acties.

Maar dat zou well kunnen maar mine was all bij post nl allen nooit bezorgd ik heb all vaker contact met jullie en met post nl maar niemand doet niks ik zag bij de post nl app dat het zou op de 19 juni geleverd worden wij zijn pas in augustus en tot nu niks binnen.  Ik weet zekker dat gestolen was ze zeggen KPN en samsung galaxy s24 ultra en dat was all een trigger om te stellen allen ik vind well jammer ik heb ook voor betaalde en ik krijg niks!!

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy, plaats geen afbeelding met je adresgegevens zichtbaar

Nog even voor de duidelijkheid, het gaat hier alleen om een hoesje en niet om een toestel? Heb je ook een 3S code voor mij van Post NL? Aan een ander hoesje kan ik helaas niet komen maar ik kan wel kijken wat ik aan de kosten kan doen. 


Er is geen track en track code aanwijzing anders had ik all opgelost. Het is allen een hoesje van de EK met mij naam Joana. Het komt niet meer dat weet ik zekker het is all te lang!! Dit is de informatie die stond in de post nl app!! Het staat mij naam en mij adres!!

 


Klopt want dit zijn brievenbus pakketjes!


Reageer