Skip to main content

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

  • 3 June 2024
  • 113 reacties
  • 10233 keer bekeken
Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Bovenop alle extraatjes van juni komt er een toevoeging, een must-have accessoire voor elke voetbalfan. Een aantal jaren geleden waren ze in een mum van tijd op: een gepersonaliseerd voetbalhoesje voor je mobiele telefoon! Benieuwd hoe je deze kunt scoren? Lees dan snel verder!

Juich Oranje naar de overwinning

Juich voor Oranje in stijl, met een EK telefoonhoesje met jouw naam erop. Bestel snel, want op=op!

  • Het oranje EK hoesje krijg je van ons cadeau! 
  • Liever een EK hoesje met jouw naam erop? Dat kan, voor €4,-. 
    Daarmee steun je ook het Mooiste Contact Fonds van KPN. Het KPN Mooiste Contact Fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Win-Win!

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.* 
    ​​​​​​​Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5


​​​​​​​Actievoorwaarden

Alle voorwaarden vind je hieronder:

  • Een aangevraagde code geeft geen garantie op een EK hoesje van jouw gewenste type toestel
  • OP = OP
  • 1 telefoonhoesje per KPN ID
  • Personaliseer het hoesje met een naam naar keuze (maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw naam
  • Na bestelling kunnen er geen correcties meer worden doorgevoerd
  • Bestelde hoesjes kunnen achteraf niet geruild worden voor een ander type toestel

 

Nog meer EK leuks!

We hebben nog meer EK leuks voor je, bekijk ook eens deze artikelen:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Toffe actie, meteen eentje besteld! 🏃🏻


Als je het hoesje aanvraagt, kan je dan ook het "rug nummer" aangeven? Of moet je die achter je naam zetten?


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Alleen jammer dat van de Samsung wel de grote toestellen er zijn.

Maar van de Apple ontbreken wederom de Max modellen of komen deze nog?

iPhone 15 pro Max 


Alleen jammer dat van de Samsung wel de grote toestellen er zijn.

Maar van de Apple ontbreken wederom de Max modellen of komen deze nog?

iPhone 15 pro Max 

Hoi @MennoG78, ik vermoed (en weet vrijwel zeker) dat dit het is qua hoesjes. Ik begrijp je wens hoor en dit signaal gaan we ook zeker doorgeven. Al begrijp ik ook dat je daar nu weinig aan hebt. Mocht het toch anders zijn dan laten we dat hier natuurlijk z.s.m. weten! 


Alleen jammer dat van de Samsung wel de grote toestellen er zijn.

Maar van de Apple ontbreken wederom de Max modellen of komen deze nog?

iPhone 15 pro Max 

Hoi @MennoG78, ik vermoed (en weet vrijwel zeker) dat dit het is qua hoesjes. Ik begrijp je wens hoor en dit signaal gaan we ook zeker doorgeven. Al begrijp ik ook dat je daar nu weinig aan hebt. Mocht het toch anders zijn dan laten we dat hier natuurlijk z.s.m. weten! 

Zou fijn zijn vorige keer was er ook iets met een hoesje en was de Max variant ook overgeslagen van Apple terwijl de ultra van Samsung er wel in zit.

 

Bedankt voor de moeite alvast


Tijdens het bestellen van het gratis EK-hoesje kwam ik (doordat ik mijn naam had ingevuld) in de betaalomgeving terecht. Ik wilde graag het gratis hoesje dus ging weer terug. Toen bleek mijn code al gebruikt. Er is geen bestelling geplaatst, maar kan mijn code dus niet meer gebruiken. Is het mogelijk om een nieuwe code te ontvangen.

 

Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over EK hoesje


Ik had hetzelfde probleem zojuist, heb hierna een ander e-mail adres ingevuld en kreeg direct een nieuwe code welke ik wel kon gebruiken. 

 

Admin: Meeverplaatst


Zodra ik de code heb ingevuld staat er deze site is niet beschikbaar. Hoe kan ik dit oplossen door uiteindelijk een hoesje te kunnen bestellen?


https://ekhoesje.kpn.com/ geeft HTTP ERROR 400


Dank voor de signalen, de site leek even trager te zijn. Als ik 'm nu opnieuw open, krijg ik de pagina https://ekhoesje.kpn.com/ wel te zien. Probeer het even opnieuw, eventueel vanuit een andere browser. Lukt het dan wel? 


502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.

There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.

 

Misschien een professioneel bedrijf inhuren om deze site te hosten? 


@eFKaa01 De site werkt hier wel als ik 'm nu open. Probeer het even opnieuw, eventueel vanuit een andere browser, dan moet het lukken.

@Astrid1980 Als je er niet uit komt en je code blijft aangeven dat ‘ie al gebruikt is, vul dan dit contactformulier in. Daar kan je een nieuwe code aanvragen.


Hi @Johanvandenberg1, ik heb jouw bericht samengevoegd met het algemene topic over de EK hoesjes 😄

Het rugnummer, 24, kun je niet aanpassen: 24 staat gelijk aan het jaartal van dit EK: 2024. Je kunt wel een getal plaatsen achter je naam (houdt wel rekening met maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)!


Ik kan geen gratis hoesje bestellen, alleen met naam.

De link van een gratis hoesje werkt niet

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 


Hoi @kriensje, welkom op onze community! Ik heb je topic even samengevoegd met dit verzameltopic! In het startbericht staat alles wat je moet weten. Als je er niet uit komt, laat dan even weten waar je precies tegenaan loopt, dan denken we even mee!


Ik wilde betalen,  de rabobank bleef vast staan en nu is de code onbruikbaar…

Kan ik een nieuwe code krijgen?

 


Hoi @Wlr, je kunt daarvoor terecht op het contactformulier op deze pagina: https://ekhoesje.kpn.com/contact


Ik heb de hoesje 4 juni belsteld maar nog niet ontvangen 

Hoe lang gaat duuren 

Mvg Gyongyi 


Waar blijft mijn ek hoesje op 1 juni besteld en nog niks gehoord of gezien


Hallo @raybon ,

Heb je wel deze aanvraagmethode gevolgd?: 

Bron: 

https://forum.kpn.com/kpn%2Dvoor%2Djou%2D153/scoor%2Deen%2Dek%2Dhoesje%2Dmet%2Dje%2Deigen%2Dnaam%2D615377
 

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.
    Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

Verberg inhoud

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5

Hallo noordzee

Alle stappen gevold zoals vermeld


Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚


Week geleden besteld maar nog geen bevestiging gehad.. en nog niks binnen?


Hallo @zSam, zie het bericht van mijn collega Alexandra:

 

Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚

 


 


KOMT EK24TELEFOONHOESJE NOG? 4 juni betaald , bedrag €4.- is afgeschreven. Maar nog steeds geen EK 24 hoesje ontvangen! 

Hoe zit dat? 

 

Admin: verplaatst naar het centrale topic hierover


Reageer