Skip to main content

Hebben er meer mensen last van dat de KPN iTV het vaker niet doet dan wel? Het is waardeloos, ik moet telkens opnieuw de app downloaden en dat doet ‘ie nu zelfs niet meer, echt vet irritant! 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

@TV doet het niet  ,

Dat is vervelend. Maar welke bedoel je? In smart-tv. Daar gaat, of beter ging, dit topic over.

In telefoon of tablet. En welk systeem?

Televisie: Samsung Tizen, LG WebOS of Android-TV.

Mobiel/tablet: Android, iOS? Zo ja, welk merk en model?

Maak even een eigen topic aan om beter geholpen te kunnen worden.


De app op mijn Samsung tv werkt vaak niet


Welke Samsung tv heb je?

Op die van mij uit 2019 werkt de app goed. Ik gebruik 'm echter niet, want 1 het beeld via de ontvanger is veel mooier (4k tv bovendien) en 2 kan m'n opnames bbc First niet via de app kijken. 

 


@PeterG Ik gebruik juist SmartTV App voor BBC, bij TV+Ontvanger is het niet mogelijk Begin Gemist te gebruiken, bij SmartTV kan het wel.


Oh, dat is mogelijk met de smart-tv app inderdaad. 

Op de DIW7022 doe ik het zo. Als ik BBC vanaf begin wil kijken. 

Zet 'm, uiteraard, eerst live aan. Start direct opname. De opname kun je meteen kijken en... is vanaf begin van het programma! 😉👍


@PeterG Het leuke van "begin gemist” is dat je bij het zappen een interessante zending ziet en wil vanaf het begin kijken. Of bij te laat naar huis komen. In beiden gevallen kan je geen opnamen meer planen, bovendien moet man de opnamemogelijkheid hebben, ik heb bv. niet, heb maar 1 ontvanger en vind ook niet nodig. FTA zendingen kan ik via mijn SAT-ontvanger opnemen en later kijken.


Reageer