Skip to main content
Vraag

ITV app geeft storing

  • 15 May 2024
  • 9 reacties
  • 491 keer bekeken

Hij laadt niet. En als dat na een paar minuten wel zo lijkt zijn niet alle plaatjes er.

En krijg ik dit onderstaand. Gisteren deed ie het nog normaal. 

 

Hi @PeterG 
Wellicht een relatie met deze problemen?

 


Ik ervaar geen problemen in zowel de oude TV app ...

... als in de nieuwe TV+ app.

 

@PeterG, Is het bij jou ondertussen verholpen of ervaar je nog steeds dit probleem?


Het lukt nu wel inderdaad wjb. (22:02)

Maar ik kwam er vandaag daardoor wel achter dat je in de gids van de smart-tv app geen opnames voor BBC First kunt plannen. Er is gewoon geen opname knop. 

Net als dat die daar ook ontbreekt in de TV+ app voor Apple smartphone en tablet. 


Maar ik kwam er vandaag daardoor wel achter dat je in de gids van de smart-tv app geen opnames voor BBC First kunt plannen. Er is gewoon geen opname knop. 

Ik heb in de smart-TV app wel de knop "Opnemen" bij BBC First.

 


Het lukt nu wel inderdaad wjb. (22:02)

Maar ik kwam er vandaag daardoor wel achter dat je in de gids van de smart-tv app geen opnames voor BBC First kunt plannen. Er is gewoon geen opname knop. 

Net als dat die daar ook ontbreekt in de TV+ app voor Apple smartphone en tablet. 

Hier ontbreekt de opnameknop op BBC First niet (TV+ app op de Apple iPad).

 


Bij een lopend programma hier ook niet, dan kan ik een opname starten. Maar het volgende of verder vooruit kan ik in de app op de Samsung televisie niets inplannen voor opname. Opnames van BBC First komen ook niet eens in de lijst voor. 

Ik ga nog even de Android-TV app checken. 

(...)

Hee, daarin kan het wel 😃. En kan ik zelfs BBC First opnames kijken! 👍


Hi Peter, het opnemen inplannen is ons ook opgevallen. Wij hebben inmiddels een aantal voorbeelden doorgezet. Ik verwacht dat dit via de website wel kan? 


Op de laptop gaat het wel. 

Maar er is ook veel mis in de app op Samsung smart televisies @Alex van KPN .

Zie hier

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/optie-opnemen-verdwijnt-constant-bij-duitse-zender-zdf-614428?postid=1942900#post1942900

 


En dan te bedenken dat ik in dit topic (zie startbericht) de mobiele app bedoel….


Reageer