Skip to main content

Mijn 2e TV ontvanger in de slaapkamer geeft foutmelding F36. Gewisseld met TV-ontvanger bij TV in woonkamer geeft de 2e TV ontvanger wederom deze melding en doet de TV ontvanger van beneden het wel gewoon in de slaapkamer.

Hoi ​@Vince73! Welkom terug op de KPN Community. 

Kan het zijn dat je de tv-ontvanger die de foutmelding geeft al geruime tijd niet hebt gebruikt? En ik ben ook wel benieuwd naar welk type tv-ontvanger dit is. Zou je eens kunnen kijken op de sticker aan de onderkant en zien welke tv ontvanger dit is? 

In dit topic kom ik namelijk tegen dat deze foutmelding betekent dat de tv ontvanger teveel updates heeft gemist of is uitgeschakeld. Dan is een omruil uiteindelijk de oplossing. 

Arjan dat klopt, denk al 5 jaar in de doos en nu gepakt vanwege extra tv op slaapkamer. Kan je aangeven hoe ik de ontvanger kan omruilen? Gr Vincent 

Kan je vertellen welke tv-ontvanger je hebt? Als je een Motorola VIP1853 of ZXV800 hebt, dan kan je de omruiling zelf regelen. Meer daarover lees je hier: Stopzetten ondersteuning Motorola VIP1853: hoe ruil ik de tv-ontvanger om?. Als je een nieuwere tv-ontvanger hebt, dan kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik heb de Artis vip2952? 

Dan is het zaak om een belafspraak te maken zoals Denise van KPN aangeeft. Deze tv-ontvanger is niet meer te herstellen en moet dus omgeruild worden. 

Ik hoor graag of je met een nieuwe tv-ontvanger daarna weer lekker tv kunt kijken!

Reageer