Skip to main content

Na het invullen van mijn gegevens en koppelen gebeurt er niets.Wat gaat er fout?

Beetje onduidelijk wat je bedoelt… Als je het Opneempakket aan wilt zetten voor 4,99 per maand, kun je dat doen via MijnKPN. Als je al minimaal 2 TV ontvangers hebt, is dat pakket gratis. 


Zoals je schrijft “ het is eenvoudig”. Maar….. het lukt niet. Het eerste uur is verloren gegaan aan het zoeken van de juiste link.

tot onderin: anders…. Daarna programma opnemen. 
dat is de eerste 3 maanden gratis?? En daarna 4,99? Of de eerste 3 maanden 4,99 en daarna??
maar ik ga uit van het eerste.

en dan…. Heb je al een abonnement 

ben je thuis?

wat zijn je laatste 3 cijfers….

daarna koppelen….. wij kunnen geen factuur vinden…..

en weg…


Hallo @007jos ,

Je kunt via Mijn KPN het opnemenpakket erbij nemen. Dat kost 4,99 per maand. Tenzij je al een abonnement had voor 22 oktober 2024 en je in dat abonnement minimaal twee ontvangers in gebruik hebt. Dan is het opnemenpakket gratis. 

 

Als je al minimaal 2 TV ontvangers hebt, is dat pakket gratis. 

Sinds vandaag zijn de regels veranderd. Ga je over op KPN TV+ of neem je een heel nieuw abonnement bij KPN dan is het opnemenpakket niet meer gratis vanaf twee ontvangers. 

 

 

wat zijn je laatste 3 cijfers….

daarna koppelen…..

Daarmee wordt bedoelt de laatste drie cijfers van de bankrekening waarmee je jouw facturen betaalt. 


Laatste 3 cijfers heb ik ingevuld. Maar ik heb nog geen rekening gehad/betaald. Ben pas 5 dagen lid…


Reageer