Skip to main content

Ik kan al een aantal weken niet meer inloggen op de kpn tv+ app. 
niet met mijn emailadres/wachtwoord en ook niet met klantnummer en pincode

hij blijft aangeven dat ik het over een aantal minuten opnieuw moet proberen 

ik heb de app ook al een aantal keer verwijderd en weer opnieuw op mijn Iphone 13 gezet. 
mijn ios update is de meest recentste 18.0.1

begint nu wel vervelend te worden 

hoe kan ik dit oplossen?

Ik kan al een aantal weken niet meer inloggen op de kpn tv+ app. 
niet met mijn emailadres/wachtwoord en ook niet met klantnummer en pincode

hij blijft aangeven dat ik het over een aantal minuten opnieuw moet proberen 

ik heb de app ook al een aantal keer verwijderd en weer opnieuw op mijn Iphone 13 gezet. 
mijn ios update is de meest recentste 18.0.1

begint nu wel vervelend te worden 

hoe kan ik dit oplossen?

Ik lees graag mee met oplossingen, de app werkt bij mij ook heel slecht, ik kijk nu vaak via de website, die werkt iets beter dan de app, maar loopt ook regelmatig vast, sinds ik KPN+ heb, nu een paar weken, is het zoveel slechter geworden…


Maken jullie wellicht gebruik van iCloud  Private Relay?


Maken jullie wellicht gebruik van iCloud  Private Relay?

Ik moest eerst even zoeken wat dat nu precies is, maar dat bleek ingeschakeld te zijn bij mij, maar dat is toch juist ook voor de veiligheid, is het niet slechter qua privacy als je dat uitschakelt? Heb gevoel dat het veiliger is als het wel ingeschakeld is.

hoor het graag! 


Maken jullie wellicht gebruik van iCloud  Private Relay?

Ik moest eerst even zoeken wat dat nu precies is, maar dat bleek ingeschakeld te zijn bij mij, maar dat is toch juist ook voor de veiligheid, is het niet slechter qua privacy als je dat uitschakelt? Heb gevoel dat het veiliger is als het wel ingeschakeld is.

hoor het graag! 

Schakel het eens uit en kijk of je dan wel in kunt loggen.

Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij die functionaliteit. Het schermt jouw IP adres af maar dat is het eigenlijk ook wel en dus hecht ik niet zoveel waarde aan die "veiligheid", de echte bedreigingen liggen mijns inziens elders.


Maken jullie wellicht gebruik van iCloud  Private Relay?

Ik moest eerst even zoeken wat dat nu precies is, maar dat bleek ingeschakeld te zijn bij mij, maar dat is toch juist ook voor de veiligheid, is het niet slechter qua privacy als je dat uitschakelt? Heb gevoel dat het veiliger is als het wel ingeschakeld is.

hoor het graag! 

Schakel het eens uit en kijk of je dan wel in kunt loggen.

Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij die functionaliteit. Het schermt jouw IP adres af maar dat is het eigenlijk ook wel en dus hecht ik niet zoveel waarde aan die "veiligheid", de echte bedreigingen liggen mijns inziens elders.

Het probleem waar ik nog steeds mee zit is met opnames in de app bekijken, als ze starten blijft in beeld het spoelen en de pauze knop, omdat hij elke keer op pauze gaat en er meteen weer van af, blijft dus steeds hangen, beeld en geluid. Dit heb ik alleen in de app en niet als ik via de website kijk, ik gebruik de app dus zelden en kijk alleen via de website (als mijn man op de tv kijkt.. 🤪)


Josevp schreef:

Het probleem waar ik nog steeds mee zit is met opnames in de app bekijken, als ze starten blijft in beeld het spoelen en de pauze knop, omdat hij elke keer op pauze gaat en er meteen weer van af, blijft dus steeds hangen, beeld en geluid. Dit heb ik alleen in de app en niet als ik via de website kijk, ik gebruik de app dus zelden en kijk alleen via de website (als mijn man op de tv kijkt.. 🤪)

Wil je daarmee zeggen dat je nu in ieder geval wel weer in kunt loggen?


Reageer