Skip to main content

Ik merk dat zowel op mijn iPad als op mijn MacBook opnames van KPN ITV slecht streamen. Beeld blijft hangen terwijl het geluid doorloopt. 

Hoi @Etienne de Bruijn, welkom op de community. Dat klinkt niet prettig inderdaad! Heb je dit alleen bij het terugkijken van opnames, of ook op andere momenten? Wat voor iPad heb je precies, welke versie van iOS staat er op en welke versie van de app? Is het op de MacBook ook als je het in een andere browser probeert?

Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Met meer informatie kunnen we met je meedenken.


Ik merk het alleen bij opnames.

iPad OS 17.7. App versie:  08.55.01 iPad model , 6e generatie. KPN glasvezel 200 MB 

komt vaak voor dat mijn vrouw gelijktijdig Netflix gebruikt. 


probeer het nu uit op de MacBook met Google Chrome. MacBook. 16 inch 2019. Versie Sonoma 14.6.1 
dat lijkt nu goed te werken. En minder goed bij Safari


Merk je het helemaal niet als jouw vrouw geen Netflix kijkt?

We hebben de laatste dagen wel meer berichten gezien over het terugkijken in de iPad app. Daarvoor is men bezig met verbeteringen, gaat het nu nog steeds hetzelfde of wel iets beter voor jou?


Het maakt niets uit merk ik of zij wel of niet Netflix kijkt. Op dit moment kijk ik nu alleen en wederom loopt het geluid wel door en stopt het beeld van een opname 


Als ik dan de opname afsluit en opnieuw opstart is het probleem opgelost totdat het beeld weer vastloopt. En dat komt te regelmatig voor zelfs bij 1 opname, 


Hier zelfde probleem, ligt niet aan bandbreedte maar aan de app 


Ha @Etienne de Bruijn het maakt dus niet uit welke opnames je terugkijkt? En via de MacBook werkt het wel steeds naar behoren? Maakt het ook nog iets uit of je de opnames terugkijkt via mobiel internet of via Wifi?

Dezelfde vragen voor jou @JansenBV. Daarnaast ben ik ook benieuwd op welk apparaat je het kijkt en welke iOS of Android versie hier op draait. Kan je dit laten weten? Dan zetten we jullie voorbeelden door. 


Ik kijk alles via wifi thuis. 200 GB. Ik merk vandaag dat de opnames zelfs stotteren. Zowel op mijn eigen iPad als die van mijn partner. Ik vind dit goed waardeloos worden. 


Reageer