Skip to main content

Ik mis sinds weken opnames.

Ik herken dat er opeens oude opnames terug leken te zijn (ik zag bij andere meldingen de reactie dat er een storing is geweest waarbij door een back-up restore oude opnames ook zijn teruggezet). 

Maar het lijkt haast alsof opnames pas na 10 dagen zichtbaar zijn op de TV box. Het lijstje in de KPN TV app klopt ook niet maar er zijn typisch wel meer opnames te zien dan in het lijstje dat de TV box laat zien.

Meedere keren de online probleemoplosser erop losgelaten incl factory reset van de TV box.

De opnames die se TV box in het overzicht toont stoppen bij 3 juli terwijl we series opnemen die ondertussen gewoon doorliepen.

Soms lijken opnames er de ene dag wel te zijn en de volgende dag opeens weer niet. 

Voorbeeld: The Never Ending Story van 9 juli op Viaplay TV was opgenomen, was eerst te zien als opname op de TV maar staat er nu op de TV meer niet bij als opname maar weer wel in de app. Andere opnames van de afgelopen dagen missen bij zowel TV als app. 

Heel irritant. Wat is hier aan te doen? 

 

Hi @HEB, ik denk graag mee. 

Mag ik als eerste weten welke ontvanger je hebt? Is dat de nieuwe KPN TV+ Box? Zo ja, hoe heb je de TV+ box gereset (zoals hier aangegeven)? Gebeurt dit ook als je nieuwe opnames inplant? 

Zou je ook de KPN TV app eens willen verwijderen en daarna willen inloggen met je met tv accountnummer en pincode? Je accountnummer kun je vinden in Mijn KPN, onder kopje Informatie en instellingen. Je kunt daar eventueel ook je pincode resetten als je deze niet meer weet. 


Hoi @Alex van KPNKPN,

Ik heb een Arris VIP5202 TV box. 

Ik heb de TV box meedere keren factory reset gegeven vanuit de instellingen zonder dat het probleem daarmee werd opgelost. Factory reset via een resetknopje heb ik nooit uitgeprobeerd. Maakt dat uit? 

Het gaat ook fout met nieuwe opnames. Die verschijnen typisch plm 10 dagen na opname pas in het lijstje. 

Dw mobiele app ziet meestal iets meer opnames maar ook daar missen recente opnames. Ik zal de app zo even verwijderen en opnieuw installeren en laten weten of dat helpt.


@Alex van KPN net de Android app compleet opnieuw geïnstalleerd. Probleem treedt nog steeds op. Is er soms iets mis met de indexering van de opnames gekoppeld aan mijn account? 


Aanvulling, opnames van films lopen plm 10 dagen achter. Opnames van series wisselen...soms enkele dagen, soms meer lijkt het. 


Dankjewel voor de update. Ik heb een melding aangemaakt voor onze technische afdeling zodat ze mee kunnen kijken. Ik verwacht dat ze binnen enkele werkdagen contact met je zullen opnemen. Wacht dit dus even af. 


Reageer