Skip to main content

Denk dat heel veel mensen zelfde probleem heeft laatste keer lag het aan storing kpn server uiteindelijk via dit forum achter gekomen. Ik heb ook nog steeds veel last dat beeld vast loopt bedoel ik mee dat als je vanuit een app terug gaat  naar tv dan wil ie niet tv zender oppakken blijft maar zeuren over terug naar live maar dat lukt niet en kastje maar  opnieuw starten of heel veel op home klikken ik ga echt niet alles weer nalopen alles is goed aangesloten drempel om klachten aan te geven is bij alle instantie hoog gelegd niet alleen kpn ook afstandbediening schiet soms door als je een kanaal opschuift loopt ie ineens als een gekko tientallen kanalen door(baterijen ook snel leeg vind ik ik blijf maar nieuwe kopen). Zeg het maar waar aan ligt in ieder geval niet hoe het aangesloten is want dat is al 100 keer doorlopen en ook met kpn doorlopen denk we moeten wachten op nieuw beter kastje

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi ​@Davski, ik denk graag mee. 

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het best lastig is om je bericht te lezen zonder komma's, punten en alinea's. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik dit benoem. 

Wat je ontvanger betreft, zou ik mogen weten welke ontvanger je precies hebt en ook hoe deze is aangesloten? Is dit rechtstreeks met een kabel, via draadloze adapters of via WiFi? Je kunt eventueel hier ook een foto/screenshot plaatsen van de foutmelding die je ziet. 

Ik heb KPN + android kastje  probleem hoeft nu niet opgelost te worden ik neem aan dat bij jullie met die kastjes genoeg getest word en hopelijk komen er eerdaags updates of new kastjes. Ik kan er mee leven nu.

Dat begrijp ik, maar het hoort uiteraard wel te werken. Is de ontvanger via WiFi aangesloten of met een kabel? 

En heb je de ontvanger ook eens gereset? Mocht je het makkelijker vinden, je kunt ook terugbelafspraak (rechts onderin) inplannen wanneer het jou uitkomt. Dan nemen we zelf contact met je op. 

Alles gedaan mijn kastje zit via netwerk kabel rechtstreeks op de kpnbox resetten doe ik elke keer als ie vast loopt  

Reageer