Sinds deze week start DIW7022 mega-traag op… er is geen beweging in beeld en dat duurt ca 45 s.
dan ineens is er beeld en geluid….
Geen idee wat er gebeurd is, een update? snellere verbinding zou aktief moeten zijn..
Zowel router als DIW meerdere keren opgestart, spanningsloos gemaakt en wederom opgestart…
De DIW-opstart blijft traag..
Ben ik de enige?
Dit is de meest recente update,
En dat komt qua tijd wel ongeveer overeen met je melding. Als een herstart niet helpt, dan raden we in zo'n geval een reset van de TV+ Box aan. Als je merkt dat het daarna nog steeds traag is, vertel wat meer over hoe de boel is aangesloten bij jou. Misschien speelt er toch iets anders mee.
Nee, hier zelfde probleem sinds gisteren
Dit is de meest recente update,
En dat komt qua tijd wel ongeveer overeen met je melding. Als een herstart niet helpt, dan raden we in zo'n geval een reset van de TV+ Box aan. Als je merkt dat het daarna nog steeds traag is, vertel wat meer over hoe de boel is aangesloten bij jou. Misschien speelt er toch iets anders mee.
Ik aarzel ff om alles te resetten…. Waarschijnlijk daarom deze overbodige vraag: moet ik dan al mijn eigen instellingen ook weer instellen?? (denk aan favoriete zenders etc)
Overigens is het een paar keer ineens weer goed/snel gegaan, en de laatste dagen tijdens de opstart weer 30-45 s helemaal niets (ook geen % dat meeloopt of knippert) en dan ineens is er beeld en geluid..
Resetten heeft vooralsnog ook niet mijn eerste voorkeur, om dezelfde reden.
Hier ook zelfde probleem….
Heb vandaag via kpn app hersteloplosser een herstart gedaan van tv+ box. Probleem opgelost! Hopelijk blijft het zo.
Heb vandaag via kpn app hersteloplosser een herstart gedaan van tv+ box. Probleem opgelost! Hopelijk blijft het zo.
Thx voor de tip… ik heb het ook aangedurfd, en nu al een paar keer weer lekker snel opgestart…
pffffff….. problem solved
Inmiddels weer traag opstarten......moet je dan echt om de 2 dagen herstarten doen? KPN graag definitieve oplossing waarvoor dank.
Inmiddels weer traag opstarten......moet je dan echt om de 2 dagen herstarten doen? KPN graag definitieve oplossing waarvoor dank.
Hier ook
Hier hetzelfde probleem. Het is ontstaan na de laatste update. Ik had hier nog een extra ontvanger in de kast liggen, die ik een paar weken niet heb gebruikt. Dus deze loopt nog op de "oude" firmware:
Firmware versie 0.31.10
Launcher versie 1.167.2
Bij het testen van deze TV+ box zonder de nieuwste firmware ervaarde ik geen problemen, na een upgrade wel!
Het lijkt mij dus vrijwel zeker dat het veroorzaakt wordt door de nieuwste firmware.
Dank voor reactie. De bal ligt dus echt bij KPN om deze bug op te lossen.
Zelfde probleem hier, sinds de laatste update heel traag met opstarten. Na een herstel wat hier boven is getipt geen enkele verbetering.
Lekker bezig KPN...
Ik heb er ook last van en trek de stekker er maar uit, dan gaat het een paar x goed om vervolgens weer traag te starten. Om nu na elke update de boel te resetten lijkt me ook wat overdreven.
Ik ondervind de laatste paar dagen ook hetzelfde alsof de decoder uit de ECO-stand moet ontwaken, terwijl ik snelle start aan heb staan.
Hier ook het trage opstarten na de update.
Het lijkt me handig bovenstaande klachten in het TV+ Box update topic te plaatsen, hierin wordt nl. ook al gesproken over deze klacht.
Beste mensen, ik heb de decoder een herstart gegeven en probleem opgelost.
Beste mensen, ik heb de decoder een herstart gegeven en probleem opgelost.
blijf het ff volgen…. meerderen hebben dat gedaan en in eerste instantie met succes.. een paar dagen later keerde het euvel terug… hou ons op de hoogte
Ik volg ook nog even, al meerdere malen herstart gedaan echter werkt slechts 1 soms 2 dagen helaas.
Hier hetzelfde issue.
Het is niet onoverkomelijk maar zo irritant. Hoop dat er een medewerker van KPN meeleest en het oplost.
Ook hier hetzelfde probleem. Nog geen definitieve oplossing beschikbaar?
Na 3 dagen goed te zijn gegaan nu weer een trage start.
Hier in Ingen ook telkens trage start. Reset helpt slechts enkele keren.
Hier ook traag opstarten als ik de tv aan zet gaat tv aan soundbar aan kpn paar seconden later en daarna gaat alles weer uit kom door de trage start van de kpn ontvanger na de updat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.