Ik heb hetzelfde probleem. Steeds maar weer de melding verversen. Ook al eens met computer via KPN opnieuw opgestart. Geen oplossing!
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]
Ik heb hetzelfde probleem. Steeds maar weer de melding verversen. Ook al eens met computer via KPN opnieuw opgestart. Geen oplossing!
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]
Wat bedoel je precies?
En wat bedoel je precies met “melding verversen”?
Hoi
Ik heb er ook steeds meer last van de laatste weken en altijd bij commerciële zenders, bij NPO zender nooit.
Van KPN krijg je meestal weer 10 vragen terug.
Meerdere malen per dag geeft ie bij mij ook verversen aan, gek wordt je er van
kom ik terug op mijn zender heb ik geen geluid meer, moet dan een zender naar beneden of naar boven gaan wil ik weer geluid hebben
zit ik net een opgeslagen programma te kijken gaat hij verversen
je komt niet meer terug op opgeslagen
moet je weer daar naar toe met de afstandsbediening ( wat ook al heel moeilijk gaat) en begint het programma weer van voor af aan,
met de afstandsbediening vooruit gaan spoelen is heel moeilijk
Het lijkt erop dat ik, nadat ik de ontvanger 30sec van de stroom heb gehaald, de laatste dagen geen meldingen ‘verversen’ krijg.
Ik heb al vanalles geprobeerd
de stroom er af etc
hij geeft ook heel vaak aan, geen internet
zelfs mijn afstandsbediening opnieuw connected
Hmm, het heeft een weekje geduurd en ja hoor het begint weer op RTL5.
KPN doet er iets aan !!!
Dat meen je niet
ik had het strax ook weer, ben je weer iets aan het kijken bij opgeslagen, kun je weer opnieuw beginnen
heeft er niemand anders last van of doet niemand aan topic?
kpn doet ook nada nix als alleen geld innen
Ja hoor, laatste half uur begint het weer op SBS6 !!!
Ik denk dat jullie OLED TV dat doet.
Dat is een bekende kreet van OLED TV's en die melding mag je niet negeren anders gaat je scherm definitief defect.
Dus klik het aan met de afstandsbediening van de TV (niet van de KPN) en volg de instructies op.
Hi huistijger
die melding krijgen we er nog extra bij
Hi Huistijger,
Ik heb een plasma TV
Hi Huistijger,
Ik heb een plasma TV
Die kunnen ook inbranden, maar die hebben die melding niet.
De OLED TV's kunnen inbranden en dan komt die melding in beeld, dat wordt sterk aangeraden om die melding niet te negeren.
Gelukkig hebben de nieuwste OLED's alweer een verbeterd systeem en hebben bijna nooit die melding meer in beeld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.