Skip to main content

Wij hebben sinds 2 maanden regelmatig een vastlopen TV ontvanger. Meestal tijdens aanzetten, maar ook tijdens kijken ineens zwart beeld. Opnieuw starten helpt, alleen het is frustrerend. En we willen het graag opgelost hebben.

Hi ​@Spike1104 en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt, want het is wel de bedoeling dat je normaal TV kunt kijken. 

Goed dat je al een herstart geprobeerd hebt! Ik raad je aan om verder de stappen voor het oplossen van problemen met de tv-ontvanger. 
Het zijn een hoop stappen, maar ik ga er vanuit dat de juiste oplossing daar voor jou tussen staat. 

Mocht het daarmee toch niet lukken, wil je dan precies laten weten wat je geprobeerd hebt? Ook hoor ik dan graag welk type tv-ontvanger je gebruikt. 

Wat maar mogelijk is heb ik geprobeerd. Nieuwe netwerk kabel, Nieuw opstarten, update, maar de nieuwste software zit er al in. Met jullie App opnieuw opgestart. Maar elke keer met het zelfde resultaat. Even hebben we beeld, maar na enige tijd weer storing. Vrijdagavond 3 keer tijdens 1 film. Zaterdag 5 keer. Zondag 4 keer. Vandaag al storing bij inschakelen en nu net 3e keer in een uur

En het is een Arris ontvanger.

Nu gebeurt er weer iets anders. Het modem start uit zich zelf  op

Hmm, als ook het modem nu gek begint te doen wil ik je toch aanraden om een belafspraak te maken met ons. Mijn collega kan je verbinding dan doormeten, dat lijkt me in deze wel handig. 

Hopelijk is dan snel te achterhalen wat er misgaat en is het daarmee ook snel opgelost!
Laat je het weten? Ik ben benieuwd!

Reageer