Skip to main content

Ik ben van Ziggo naar KPN glasvezel overgestapt. Zou 5 euro korting krijgen op mobiel, 5 euro op netflix, 5 euro op spotify.
Maar heb netflix en spotify maar weer stop gezet, betaal volledig tarief.
En korting op mijn mobiele abbonementen zie ik nergens. Volgens de verkopen zou ik die 5 euro zelfs op al mijn mobiele abbonementen krijgen. Maar zou op dit moment al blij zijn met korting ergens.

Hoi @Berry F 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit je woorden dat het om combivoordeel gaat, door verschillende diensten van KPN af te nemen, zoals vaste internet en een mobiele aansluiting.

Alles over Combivoordeel bij KPN, lees je op deze pagina (link): Combivoordeel bij KPN

Is Combivoordeel nog niet geactiveerd, dan kun je dat ook zelf doen en controleren via de volgende speciale pagina (link): Combivoordeel Aanmelden
 

De volgende Combi kortingen krijg je bij mobiel:

  • Bij de mobiele abonnementen met 0, 6 of 12 GB aan data krijg je 2,50,- euro korting per maand, inclusief de verdubbeling van de databundel
  • Bij Unlimited50 krijg je 5,- euro korting per maand
  • Bij Unlimited300 en SuperUnlimited krijg je 7,50,- euro korting per maand

Hopelijk heb ik je met deze informatie op weg kunnen helpen.


Welkom op de community @Berry F, dat klinkt inderdaad alsof de voordelen van Combivoordeel niet actief zijn bij jouw abonnement.

Met de linkjes die Michel al noemt kan je kijken wat is aangemeld en aanmelden als dat nog niet het geval is. Dat is nodig om de voordelen te kunnen gebruiken.


En je krijgt korting op 1 van de twee niet op beide, als je dus combivoordeel gebruikt.


@Jasper van KPN 
Bij de links krijg ik de melding dat het niet doorgevoerd kan worden.
Ik heb tv, glasvezel internet en 4 mobiele telefoon abbonementen.

Maar geen korting op welk entertainment ook (overigens wel MB's delen).
@Roos79 waarom beloofd zo'n man me dat dan? Hij heeft me zelfs de links geappt, waarmee ik dat kan activeren. (daarmee heb ik wel zijn 06nummer 🙂 )

Wat me vooral stoort is dat de overstap verkocht is met veel beloftes en ben heel tevreden over kwaliteit. Alleen geen beloofde kortingen.
Heb alle stappen meermalen doorlopen. Ik ga wel bellen, misschien dan nog een kansje op beloofde korting


@Berry F Geen idee was niet bij het gesprek en ben gewoon een medeklant.

Maar helaas dus niet korting op en spotify en Netflix.

Staat hier ook wel dat je 5 entertainment korting krijgt op een van de dingen 

https://www.kpn.com/combivoordeel

 


Reageer