Skip to main content

Goedenavond 

 

Ik heb nu 3 weken internet en ik heb helaas de voucher nog niet binnen gekregen, maandag gebeld met dat bedrijf en die zei dat ze nog geen seintje van kpn hebben gehad.

Hallo @Primeiro ,

Ik vermoed dat je afgelopen maandag net even te vroeg was. KPN en Sidekix hebben ook tijd nodig om alles goed af te stemmen. Ik verwacht dat het nu ieder moment verstuurd kan worden. 
 

Duurt het jou te lang? 
 

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron:

 


@Primeiro hoor het graag van jou zodra jij de voucher hebt. Dan heb ik een indicatie wanneer ik de voucher per mail kan ontvangen. Heb meer dan 2 weken geleden modem geactiveerd.


Helaas ook vandaag nog niets ontvangen 


Helaas ook vandaag nog niets ontvangen 

Je kunt altijd even bellen met Sidekix. Zie mijn eerste reactie. 


Dat heb ik gedaan , en die zegt dan kpn nog geen groen licht heeft gegeven 


@Primeiro heb maandag een toegangscode ontvangen. Wat ik heb gedaan is een mail als klacht naar KPN verstuurd en een contactformulier via Sidekix ingevuld als particulier. Misschien dat je zo dan sneller een toegangscode ontvangt. Het nummer wat @Noordzee had doorgegeven in zijn/haar reactie was van KPN. 


Staat jouw abonnement wel helemaal als afgerond in MijnKPN @Primeiro, of is het net alsof die nog niet helemaal afgerond is? Je kunt daarvoor ook even in Mijn Bestelling kijken. Als het modem en ons netwerk elkaar niet helemaal herkend hebben, dan wordt soms het seintje niet gegeven om je bestelling af te ronden. Dat kan mogelijk ook invloed hebben op andere dingen zoals je welkomstcadeau. Het kan dan helpen om je modem te resetten.


Ik heb vandaag gebeld met kpn, en ik heb nu al een maand internet en het schijnt dat mijn abonnement pas 10 oktober is in gegaan terwijl ik al een factuur heb gehad en een maand internet heb, de mevrouw van kpn vond dit al vreemd , ik kan morgen weer bellen naar sidekick  en als hun nog niets weten dan weer kpn bellen.

 

Aansluitdatum is 27-9 en aangesloten op 10-10 zo staat het in de app . Maar heb al sinds 27-9 internet 


Reageer