Skip to main content

 

KPN Klantenservice
 

Datum: 16-10-2024

Betreft: Verzoek om betere aanbieding

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al geruime tijd klant bij KPN en ben over het algemeen zeer tevreden over de geleverde diensten. Recent heb ik echter een aantrekkelijk aanbod ontvangen van een andere aanbieder, Ziggo, met vergelijkbare diensten tegen gunstiger voorwaarden. Dit aanbod heeft me aan het denken gezet over mijn huidige overeenkomst met KPN.

Omdat ik graag klant bij KPN wil blijven, wil ik u vriendelijk verzoeken om te kijken of KPN een concurrerend voorstel kan doen, zodat ik mijn contract bij u kan verlengen onder voorwaarden die beter aansluiten bij het aanbod van Ziggo.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop dat we tot een overeenkomst kunnen komen die voor beide partijen gunstig is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Irino Marchena

 

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dag @Thuis222 

Dit is een openbare community, denk aan je privacy!!
Haal snel jouw persoonlijke gegevens weg via de drie puntjes rechtsonder en “Bewerk”.

Zet het in jouw community profiel. Dat is de enige juiste plaats daarvoor. De velden “Privé” zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.


@Thuis222 verwijder je persoonlijke gegevens uit je bericht. Je zit hier op een openbaar forum! Het is niet handig om dit soort gegevens hier te delen/plaatsen. 


Hallo @Thuis222 ,

Je kunt bellen met 0800-0402 en spreek dan in "opzeggen". Je krijgt dan een medewerker aan de lijn die jou een verlengingsvoorstel gaat geven. Het is dan aan jou om te bepalen of dat gunstig is voor jou. 


KPN Klantenservice

Datum: 16-10-2024

Betreft: Verzoek om betere aanbieding

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al geruime tijd klant bij KPN en ben over het algemeen zeer tevreden over de geleverde diensten, waaronder Gigabit-internet. Echter, gezien de huidige concurrentie op de markt, zou ik graag bespreken of KPN mij een beter aanbod kan doen dan wat ik van een andere aanbieder heb ontvangen.

Zou het mogelijk zijn dat iemand van KPN contact met mij opneemt? Het komt namelijk voor dat de medewerkers die ik spreek niet de bevoegdheid hebben om buiten de standaard aanbiedingen te handelen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet en hoop dat we tot een overeenkomst kunnen komen die voor beide partijen gunstig is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Irino Marchena


Nee @Thuis222 ,

KPN gaat jou niet bellen. Je zult zelf moeten bellen met 0800-0402. 


Ik denk niet dat je een beter aanbod krijgt dan de welkomskorting van een andere provider. Dat kan financieel nooit uit.


Hallo @Thuis222 de tarieven van Ziggo en KPN zijn vergelijkbaar, geen reden om over te stappen dus.

Je moet de bruto prijzen vergelijken en niet de prijzen inclusief een X korting over een periode X, want dan ga je appels met peren vergelijken.

 


Je moet de bruto prijzen vergelijken en niet de prijzen inclusief een X korting over een periode X, want dan ga je appels met peren vergelijken.

Tenzij je bereid bent om elk jaar over te stappen. Maar als je dat bereid bent, dan moet je geen topic open om te leuren om korting, dan moet je dat gewoon doen. Elk jaar overstappen dus.


Leuk om te lezen dat je graag klant wilt blijven bij KPN, @Thuis222💚

Met al die leuke aanbiedingen die je om de oren vliegen, kan ik me voorstellen dat je benieuwd bent of KPN je ook iets kan bieden. Ik wil je vragen om ons te bellen op 0800 0402. Mijn collega kan dan samen met jou kijken naar een passend aanbod. De KPN Community is hiervoor niet geschikt, dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen.


Nee @Thuis222 ,

KPN gaat jou niet bellen. Je zult zelf moeten bellen met 0800-0402. 

Leuk om te lezen dat je graag klant wilt blijven bij KPN, @Thuis222💚

Met al die leuke aanbiedingen die je om de oren vliegen, kan ik me voorstellen dat je benieuwd bent of KPN je ook iets kan bieden. Ik wil je vragen om ons te bellen op 0800 0402. Mijn collega kan dan samen met jou kijken naar een passend aanbod. De KPN Community is hiervoor niet geschikt, dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen.

 

En @Thuis222 ?

Heb je nu een leuk aanbod ontvangen via 0800-0402? 

 


Reageer