Skip to main content

Is dit ooit opgelost, want ik heb het zelfde probleem?

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Het is opgelost ​@ursul 🙂 Irritant dat jij hier ook tegen aanloopt 😕 Ik wil jou dan ook aanraden om een melding aan te laten maken voor de Compleetdesk. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

hoi Maja,

klinkt goed, helaas heb ik vandaag zo'n bel afspraak gehad en ben ik na 10 minuten afgewimpeld met de opmerking dat entertainment korting he zelfde is als combinatie korting. deze korting zou zowel op mij n mobiel abonnement als op mijn thuis abonnement gegeven worden en daarmee zou het kloppen. kon dit pas thuis controleren, maar blijkt niet het geval te zijn.

zal zo maar weer een bel afspraak maken, voelt als het begin van een lang verhaal

Hmm, dat is niet dezelfde korting, jammer dat de betreffende collega dit niet helemaal duidelijk had ​@ursul. Ik hoop dat de volgende belafspraak wél direct goed gaat!

hoi Maja, de volgende afspraak ging niet beter maar gaf wel duidelijkheid.

samenvatting is als volgt. mijn abonnement is van 2019 en bij een degelijk oud abonnement kan je geen Entertainment korting krijgen.

Ik wist eigenlijk al dat het loont  om af en toe over te stappen van provider, maar was erg tevreden over KPN. trouwe klanten werden vroeg beloond, nu kennelijk weg gejaagd. Het hele stomme is dat dit allemaal pas is gaan lopen toen ik mijn pakket uit ging bereiden. 

Ga dit weekend spenderen aan het vergelijken van providers en kijken of ik niet beter kan over stappen.

Reageer