Skip to main content
Beantwoord

Entertainmentkorting Spotify niet toegepast

  • 2 September 2024
  • 13 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb 25 augustus spotify premium aangeschaft via kpn, hierbij stond een entertainmentkorting van €5. Die korting heb voor de volledigheid nog niet op een andere dienst bij KPN.

Nadat ik mijn account geactiveerd en gekoppeld had aan KPN thuis, kreeg ik na een aantal uren een mail dat de voordelen gewijzigd zijn, en de entertainmentkorting is vervallen. Huh?

 

Vervolgens zie ik inderdaad bij KPN thuis het volledige bedrag voor spotify, zonder korting.

Als ik dan mijn abonnement wil wijzigen zie ik standaard al de "entertainmentkorting” klaarstaan in mijn winkelwagen. Die heb ik dus maar weer bevestigd. 

 

Echter duurt dit ook maximaal een dag, en de korting is weer weg. Dit gebeurt nu elke dag al een week lang. Wat kan ik hieraan doen om de korting geactiveerd te houden?

 

Volgens de KPN klantenservice kunnen zij niet zien dat mijn spotify al geactiveerd en gekoppeld is aan mijn KPN thuis…. Terwijl dit al een ruime week geleden gebeurt is.

??


Hallo @Jos_95 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Entertainmentkorting krijg je alleen bij Combivoordeel, niet bij een ouder KPN Compleetabonnement. 


Hallo @Jos_95 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Entertainmentkorting krijg je alleen bij Combivoordeel, niet bij een ouder KPN Compleetabonnement. 

Hi @Noordzee 

Bedankt, dat beantwoord echter niet mijn vraag.

Ik heb recht op entertainmentkorting, echter blijft hij niet actief. Om onbekende reden is de koppeling van spotify niet door kpn in te zien. Hopelijk kan een kpn medewerker mij verder helpen.


Wat flauw dat dit zo moeizaam gaat @Jos_95 😕

Als je bent ingelogd in Spotify, dan zie je daar ook echt staan dat je account gekoppeld is aan KPN? Zou je daar eens een screenshot van kunnen plaatsen hier zodat we even met je mee kunnen kijken? 


Wat flauw dat dit zo moeizaam gaat @Jos_95 😕

Als je bent ingelogd in Spotify, dan zie je daar ook echt staan dat je account gekoppeld is aan KPN? Zou je daar eens een screenshot van kunnen plaatsen hier zodat we even met je mee kunnen kijken? 

Hallo @Maja van KPN ja, het staat aan mijn kant overal dat het gekoppeld is aan kpn thuis in mijnkpn, en in spotify staat het ook goed.

 


Ok duidelijk, ik stuur je even een privébericht met een vervolgvraag @Jos_95!


Hi @Jos_95,

Het blijkt dat er een probleem speelt met het goed afronden van de activaties in 1 van onze systemen. Dit is recentelijk bekend geworden en de collega’s van de achterliggende afdeling gaan hier intern nu even een balletje over opgooien, zodat niet nog meer klanten verteld gaat worden dat ze zelf nog handelingen uit moeten voeren om de registratie afgerond te krijgen.

De achterliggende afdeling kan wél een goede koppeling zien met jouw KPN abonnement maar gaf aan óók te zien dat er al wel Enterntainementvoordeel actief is. Ik heb zelf jouw verdere klantgegevens niet en kan dit dus niet inzien, maar ik vermoed dat er dan toch bijvoorbeeld een zenderpakket actief is waar de korting nu aan gekoppeld is. Ik wil je aanraden om even een kijkje te nemen in je MijnKPN account, je ziet daar bij ‘mijn producten’ als je een beetje naar beneden scrolt de optie ‘Jouw combivoordeel op een rij’ en daar zou je nu dus ook €5,- entertainmentkorting bij moeten zien staan!


Hi @Jos_95,

Het blijkt dat er een probleem speelt met het goed afronden van de activaties in 1 van onze systemen. Dit is recentelijk bekend geworden en de collega’s van de achterliggende afdeling gaan hier intern nu even een balletje over opgooien, zodat niet nog meer klanten verteld gaat worden dat ze zelf nog handelingen uit moeten voeren om de registratie afgerond te krijgen.

De achterliggende afdeling kan wél een goede koppeling zien met jouw KPN abonnement maar gaf aan óók te zien dat er al wel Enterntainementvoordeel actief is. Ik heb zelf jouw verdere klantgegevens niet en kan dit dus niet inzien, maar ik vermoed dat er dan toch bijvoorbeeld een zenderpakket actief is waar de korting nu aan gekoppeld is. Ik wil je aanraden om even een kijkje te nemen in je MijnKPN account, je ziet daar bij ‘mijn producten’ als je een beetje naar beneden scrolt de optie ‘Jouw combivoordeel op een rij’ en daar zou je nu dus ook €5,- entertainmentkorting bij moeten zien staan!

Hallo @Maja van KPN 

Bedankt, de korting is echter niet actief. Althans, momenteel misschien wel omdat ik het continue weer handmatig aan moet zetten. Maar ik krijg de afgelopen 48 uur al 10x een mail van jullie dat de korting weer vervallen is. Het probleem is dus niet opgelost en de korting blijft niet actief.

Er is geen ander pakket dat mij recht geeft op de entertainmentkorting.


@Maja van KPN 

 

Momenteel is ie nog actief, maar ik wacht al weer op het volgende mailtje van jullie 🥲


Zou jij je profiel even in willen vullen @Jos_95, en me het hier willen laten weten als je dat hebt gedaan? 

Dan ga ik een hele duidelijke notitie achterlaten voor onze speciale compleetdesk, en daarna mag je even opnieuw met ons bellen om een storingsmelding voor die desk aan te laten maken. Met mijn uitleg er bij, zullen ze de situatie dan hopelijk wél goed begrijpen en er voor zorgen dat de korting definitief aan blijft staan!


Zou jij je profiel even in willen vullen @Jos_95, en me het hier willen laten weten als je dat hebt gedaan? 

Dan ga ik een hele duidelijke notitie achterlaten voor onze speciale compleetdesk, en daarna mag je even opnieuw met ons bellen om een storingsmelding voor die desk aan te laten maken. Met mijn uitleg er bij, zullen ze de situatie dan hopelijk wél goed begrijpen en er voor zorgen dat de korting definitief aan blijft staan!

Is ingevuld


@Maja van KPN wat betreft de storingsmelding, is dat iets wat jullie kunnen doen? Ik heb al eerder gebeld met dit verzoek maar ze begrepen niet hoe ze een storingsmelding moesten doorgeven over dat onderwerp en na een halfuur in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken 😅


Bedankt @Jos_95!

De klantenservice kan een melding aanmaken voor de ‘compleetdesk', en ik zie dat de vorige via een andere weg aan is gemaakt, vermoedelijk is het daarom mis gegaan. De volgende melding zal vast wel goed op worden gepakt, zeker ook nu ik uit heb gelegd dat er een bekend probleem speelt!

 


Reageer